suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 04, 2024 7:40 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1824 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lut 05, 2014 9:43 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
To żeś smaka zrobił na tanie zaciski :wink:

PS
od tico nowe jeszcze tańsze niż matiz :)
http://allegro.pl/nowy-zacisk-hamulcowy ... 96719.html

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 10:28 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Tylko koszt przeróbki na hydrauliczny reczny to już jest sporo wiekszy koszt (materiały i praca).

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 6:34 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Łukasz Hunter pisze:
polecam zaciski na tył od forda probe II można kupić po 30zł szt

No jakiś czas temu takie do Scorpio widywałem po 30 zł / sztuka.
Ale one chyba z 5 lat w pokrzywach leżały.

Ja kupiłem z golfa 3, w sumie stan nie lepszy, ale prowadnice chodziły, tłoczki zmieniłem i gumki i hula!

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 9:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
jakoś nie możecie się przekonać do tego co już jakiś czas odkrył OKU (tak mi się wydaje że był pierwszy) czyli zaciski od megane II. ręczny na linkę, cena niska (ja dałem 90 za komplet), i najważniejsze młode i nie trzeba nic regenerować, moje są z 2008r

kiedyś kiedy będzie mi się nudziło, stwierdzę że w vitarze już nie ma czego poprawiać i modzić to zrobię sobie ręczny hydrauliczny na nie zależnym obwodzie i osobnych zaciskach z sejka, taki ręczny będzie wieczny!

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 10:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2011 11:33 pm
Posty: 284
Lokalizacja: Kaszuby
A jak jeszcze bardziej bedzie sie nudziło to mozna wstawić blokowanie hamulców poszczególnych kół jak mają kumple w daihatsu, na wykrzyzasz sam decydujesz które koło ma mieć napęd, bez żadnych blokad

http://m.youtube.com/watch?v=BJuO8UX8Njg

Tylko obok wajchy biegów ma się instalacje w miedziakach jak z kotłowni

_________________
VITARA 98 2.0. ESCAPE, ARB tył, IRONMAN 2", buda 2" , BFG 30", zderzaki stalowe - było
SAMURAI 92 1.3 DRAGON WINCH przenośna, MINISPOOL tył, LOCK-RIGH przód, OME, wieszaki 2", kopia SIMEX 30", zderzaki stalowe - jest


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 10:25 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
na taką mega nudę można jeszcze zrobić to na elektronice, czujniki halla w koła, odczyt prędkości obrotowych kół na atmega 16 wystarczy dalej prosta instrukcja porównawcza i sygnał na serwa pomp, pompy na zaciski i blokada jak znalazł można jeszcze walnąć wyświetlacz z grafiką przedstawiającą pracę układu tak żeby wiedzieć co się dzieje:). ale może łatwiej taniej i skutecznieh dać LR

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 11:51 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
danthe pisze:
Tylko koszt przeróbki na hydrauliczny reczny to już jest sporo wiekszy koszt (materiały i praca).


nowa Pompa sprzęgła od skody 105 - 35zł
2 przewody miedziane - 20zł

roboty parę godzin - najwięcej ze zrobieniem dźwigienki w oryginalnym ręcznym, która będzie wciskać pompę.

jak nie zapomnę to fotkę zrobię.

PS.
Zaciski od megane(TRW) wyglądają obiecująco - ceny też spoko bo po 30zł/szt (i nie trzeba jechać osobiście do sąsiada huntera :mrgreen: )
http://allegro.pl/listing/listing.php?department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=p&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=megane+ii+zacisk+ty%C5%82
Jak pasuje do nich linka ręcznego z vitary ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lut 05, 2014 11:55 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Linka zakończona radełkowaniem (z hiszpana) pasuje na styk do zacisków ustawionych w pionie, zakończenie pancerza idealnie pasuje do otworu w zacisku.
Do Twoich flansz trzeba dorobić tulejki między zacisk a blachę. Pisałem o tym kilka stron wcześniej.
Najtańsze klocki to ABE.

Można się szarpnąć na gotowe wajchy do ręcznego :wink:
http://allegro.pl/czesci-samochodowe-62 ... %C4%99czny

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lut 10, 2014 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Jeśli chodzi o zakuwanie linek to polecam tego jegomościa ( oferta dla zamieszkujących okolice krakowa i nie tylko)
http://www.konsor.pl/konsor/o_firmie.html
Mi zakuł dwie linki z oryginalną końcówką z forda ( miałem linkę fordowską i pokazałem mu na wzór i gość miał identyczną końcówkę)
koszt 20 zł za dwie linki, czas oczekiwania 20 minut.
Ręczny betonowy.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt mar 18, 2014 1:09 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
fotka ręcznego hydraulicznego za 55zł


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 18, 2014 1:16 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
zrobiłem też flansze do zacisków megane II, takie żeby można było je mocować pod rożnymi kątami.
dzięki przemianie mocowania linki ręcznego z prawego do lewego zacisku udało się to jakoś upchać bez większego motania.
zostało tylko zrobić skręcaną końcówkę na linkę ( z długiej nakrętki i śrubki)


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 18, 2014 1:18 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
minusem tych zacisków jest wielkość bo większość felg 15" zahacza (np. oryginalne stalówki z kółkami i mangelsy 8j15 ET -25)
felgi 16" jak na razie wszystkie wchodzą


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt mar 18, 2014 2:23 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Można je delikatnie przyszlifować. Tak jak OKU miał w swojej vitarze, wszystko zależy jaka felga. U nie przy felgach alu 15" jest po kilka mm luzu.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr mar 19, 2014 1:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 29, 2013 9:28 am
Posty: 280
Lokalizacja: Garwolin
Oryginalne stalowe felgi vitary nie ma szans upchac. Samurajowe kółka wejda ale trzeba szlifowac zacisk.
Uwaga przy kupnie zaciskow. Sa 2 rodzaje jarzma. Niskie- odległośc otworu montarzowego do prowadnicy o ile pamiętam 6cm i wysokie 7.5 cm. My szukamy niskich. Nie wiem od jakiego modelu dostalem te wysokie


Na górę
Post: czw sie 28, 2014 5:44 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
bobek1301 pisze:
Oryginalne stalowe felgi vitary nie ma szans upchac. Samurajowe kółka wejda ale trzeba szlifowac zacisk.
Uwaga przy kupnie zaciskow. Sa 2 rodzaje jarzma. Niskie- odległośc otworu montarzowego do prowadnicy o ile pamiętam 6cm i wysokie 7.5 cm. My szukamy niskich. Nie wiem od jakiego modelu dostalem te wysokie


ta

To samo mnie spotkało.. badziewie. Rozmawiałem z gościem i mówił, że te wyższe to 2.0 DCI, Sport... ale ja kupiłem z 2006 r. od megane II 1,6 16v K4M i też były wysokie. Na szczęście udało się to jakoś pomotać, ale jarzma i tak musiałem dokupić. Mocowania różnią się dokładnie o 15 mm

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1824 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl