suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 17, 2025 3:51 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw cze 26, 2014 8:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Hej

Panowie oczywiscie nie mogło być normalnie... Vita odpalona, pasek nie spada, ale alternator Boscha 70 A 0123115013 wyzionął ducha. Po ostatnim wodowaniu (czysta woda) łożyska szumią jak wściekłe. Panowie, czy taki alternator pojeździ jeszcze 200-300km, czy lepiej nie ryzykować. Zna może ktoś numery łożysk do niego?


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 9:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Nie są drogie bo są typowe. Koniecznie z luzem C3. Numerów nie pamiętam

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 9:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
geochriss pisze:
Nie są drogie bo są typowe. Koniecznie z luzem C3. Numerów nie pamiętam

C3 to luz dla łożysk wysokoobrotowych.

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 9:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Na alternatorze 8 tys obrotow to norma. a bywa duzo więcej.
dalej sie już nie wypowiadam

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Czyli się zgadzamy... :D

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: czw cze 26, 2014 10:45 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Dzięki za podpowiedzi..

znalazłem viewtopic.php?f=8&t=5933&p=100458&hilit=6303 :mrgreen:


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 12:58 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Zeby nie zakładac nowego tematu,mam problrm z pompą wody w gV 2.0 16v 2003r.A mianowicie cos ostatnio zaczeła strasznie hałasowac na wyższych obrotach i tylko wtedy gdy silnik mocmo zagrzany. Temperature trzyma ,nie grzeje się tylko taki odgłos jakby cos o cos obcierało.Kółko na pompie ma trochę luzu


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 5:22 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
kipulo pisze:
Zeby nie zakładac nowego tematu,mam problrm z pompą wody w gV 2.0 16v 2003r.A mianowicie cos ostatnio zaczeła strasznie hałasowac na wyższych obrotach i tylko wtedy gdy silnik mocmo zagrzany. Temperature trzyma ,nie grzeje się tylko taki odgłos jakby cos o cos obcierało.Kółko na pompie ma trochę luzu


To pytanie czy stwierdzenie :mrgreen: 8)
Nie wiem jak w 2.0 16v, ale jak chcesz na 100% ja sprawdzić, ściągnij pasek i odpal na chwile..


Na górę
Post: pt lis 07, 2014 9:05 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Odpaliłem bez paska i jest cisza,tylko czy to pompa? czy jakas rolka, na pewno kółko pompy ma delikatny luz.A hałas jest taki skwierczący.


Na górę
Post: ndz lis 09, 2014 10:42 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
czy pompę wody w 2.0 16v odkręca się z termostaem?


Na górę
Post: ndz lis 09, 2014 11:45 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jak masz luzy na osi to pompa do wymiany.
Wymieniałem ostatnio pompę wody - trochę się z tym namęczyłem. Niestety nie pamiętam kolejności demontażu. Robiłem to przy okazji wymiany rozrządu.

Raczej w całości trzeba zdjąć, chyb nie da się podejść do niektórych śrub. Manual suzuki nie przewiduje wymiany samej pompy, ale w zamienniku jest do dostania.
Tam jest też oring - warto go przy okazji wymienić. Nie zawsze przy nowej pompie go dają.
Tutaj masz instrukcję:
Załącznik:
j20_waterpump_remove.gif


I instalacja:
Załącznik:
j20_waterpump_install.gif


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz lis 09, 2014 5:31 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Załącznik:
e632f0368c16ec108d37efdd78eb8bfa.jpg
pewnie ta będzie dobra,jest trochę tanszych kompletów z obudową termostatu ale to używki .


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: czw lis 13, 2014 7:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
pompa przyszła od ze sklepiku forumowego,i teraz czas wymienic .Czy muszę odkrecic wszystko ,czy dam rade samą pompę podmienic?.W komplecie jest też oring,to pewnie lepiej odkrecic całosc


Na górę
Post: czw lis 13, 2014 8:05 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Tak jak pisałem, bez odkręcenia obudowy będzie ciężko. Chyba nawet jak odkręcisz to nie odłączysz pompy od obudowy.
Prawdopodobnie z kołem też się trochę namęczysz ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lis 14, 2014 8:33 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Kolo już odkręcałem jak rozrząd wymieniałem,teraz żałuję że nie wymieniłem pompy ale polak mądry po szkodzie.Jak rozrząd uciszył się to mozna było usłyszec inne dzwięki


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl