suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 3:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt maja 22, 2015 7:18 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
Korek napewno jest nie szczelny

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 7:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
A np sprawdzic termostat czy sie otwiera w wodzie?

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 7:32 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
danthe pisze:
Nowy termostat też może źle działać. Miałem taki przypadek.
Wymień jeszcze kontrolnie korek chłodnicy - nie jest drogi.

Mowilem o wywaleniu termostatu dla kontroli. Czyli jazda bez termostatu

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 7:34 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
Tak te grube, jak silnik się rozgrzeje to oba mają być gorące i powinieneś wyczuwać ze w środku panuje jakieś ciśnienie. A jeśli woda Ci się gotuje zanim trafi do przewodów to fakt może być uszkodzona pompa wody. A co termostatu, aby mieć pewość że jest sprawny to go wyjmij i wrzuć to szklanki z wrzątkiem jak się otworzy to wiadomo że działa...
Chyba musi Ci to obejrzeć jakiś mechanior :?


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 8:02 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Rozhko1 pisze:
Korek napewno jest nie szczelny

Nie chodzi tylko o szczelność, w korku masz zawór ciśnieniowy który ma za zadanie regulować ciśnienie w chłodnicy i wypuszczać nadmiar płynu do zbiorniczka. Jak jest niesprawny to może wywalać płyn przez zbiorniczek.
Rozhko1 pisze:
A np sprawdzic termostat czy sie otwiera w wodzie?

Nie daje 100% pewności - ten co ja miałem w wodzie działał poprawnie. Ale po zamontowaniu dawał dziwne objawy - wywalało wodę przez zbiorniczek przy wysokich obrotach na rozgrzanym silniku. Do tej pory nie wiem jak to możliwe, że wymiana na inny termostat rozwiązała problem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 8:11 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
Ok.porobocie zrobie probe i dam znac, dzieki za pomoc :)

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 8:37 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lip 20, 2012 10:17 am
Posty: 15
Lokalizacja: Wrocław
Miałem takie same objawy - chłodnica do wymiany.


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 8:41 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
Tez wlasnie myslalem o chlodnicy, ze jest zabrudzona w srodku i woda nie ma dobrego obiegu

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 9:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn sie 16, 2010 11:38 am
Posty: 237
Lokalizacja: Internet
Miałem problem z nadmierna temp. silnika, myłem chłodnice, płukałem, nawet wymieniłem pompę układu, zmieniłem 2 termostaty ale i testowałem jazdę bez, ciągle temp była za wysoka - ale po każdej operacji wlewałem ten sam płyn do układu bo był czysty, w końcu zmieniłem go na wodę i wszelkie problemy minęły jak ręka odjął, teraz mam nowy płyn wszystko gra, taki matrix widać płyn też może się popsuć :)

_________________
Vitara 1993r. Soft-top 1.6 8V + gaz


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 9:43 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
deflor pisze:
Miałem takie same objawy - chłodnica do wymiany.

Zabrudzona chłodnica będzie się nierówno nagrzewała. To można sprawdzić. Ale wtedy byś miał problem z przegrzewaniem.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 10:03 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
Problem jest taki ze on sie grzeje po dluzszej trasie, pokazuje mi ze grzeje sie na 3/4 cos w tym stylu nigdy wiecej, a woda ucieka, plyny pokazdej probie mialem nowe

EDIT:
Wylewa sie ze zbiornika wyrownawczego z para wodna.

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2015 5:27 pm przez danthe, łącznie zmieniany 1 raz.
Edytuj posty zamiast pisac jeden pod drugim


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 12:57 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Wywaliles termoatat czy dalej zarzynasz silnik?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 3:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 3:24 pm
Posty: 54
Wracam z roboty i go odrazubwywale, teraz kupulem korek, przybwymianie go na rozgrzany silnik przygazowalem wylecial plyn fontanna, cxy to nie jest objawa uszczelki?

EDIT1:
Wiec jest tak, termostat wymonyowany, sprawdzilem go zalalem woda nagrzana do wrzadku w czajniku sie nie otworzyl. WYmienilem korek.

EDIT2:
Rury sa twarde i odczuwa sie w nich cisnienie i wode

EDIT3:
Chlodnica rozgrzana rownomiernie

EDIT4:
Teraz jade bez termostatu sprawdzic jak to bedzie wygladac

_________________
Pali jak smok
Geo Traker 1,6 v16
lift 4" od radzika :)


Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2015 5:30 pm przez danthe, łącznie zmieniany 2 razy.
Edytuj posty zamiast pisac jeden pod drugim


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 5:10 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt maja 15, 2015 10:35 am
Posty: 65
Lokalizacja: Łódź
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1991
No to może zabrzmi głupio, ale czy we właściwą stronę założyłeś termostat.... Daj znać jak po przejażdżce. Chciał nie chciał obstawiam uszczelkę lub głowicę :cry:
Ale mimo wszystko życzę Ci i sobie żebym się mylił


Na górę
Post: pt maja 22, 2015 5:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
jaras pisze:
No to może zabrzmi głupio, ale czy we właściwą stronę założyłeś termostat.... Daj znać jak po przejażdżce. Chciał nie chciał obstawiam uszczelkę lub głowicę :cry:
Ale mimo wszystko życzę Ci i sobie żebym się mylił

Czekaj niech wroci z przejazdzki i zamelduje

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl