suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 3:33 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 15, 2006 10:55 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
nadal drazysz ten temat czy dałes spokuj :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 16, 2006 7:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Nie mogłem dać spokoju bo przez zimę mogło by być po silniku - jestem w trakcie badań i chyba jest lepiej, za parę dni mam nadzieję, że będę mógł odpowiedzieć konkretnie - co by potomni wiedzieli. Kontrolka kodów mrugała cały czas (kod 12), ponieważ zworę ciągłą miał przewód (a może m/inn. ... ? ... - komp. jest chyba od innego modelu Vitki), gość naciął przewód zamontował mi pod nogami włącznik kontrolny i kontrolka nie mruga a w każdej chwili mogę wcisnąć i zdiagnozować (w/g sygnału świetlnego) czy coś się zmieniło. - Takie sobie rozwiązanko... - ale dzięki, że pamiętasz.

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 16, 2006 9:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a nie masz przypadkiem wersji z dziagnostyka jak na fotce 6-7
http://suzuki.a-net.waw.pl/?t=2;3&a=21
czyli wkładany bespieczznik albo te 2 kabelki co musza byc rozłaczone

choc to i tak na wysokosc obrotów nic nie ma :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 16, 2006 9:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Chyba tak, lecz u mnie były jakieś zmoty i złącza wyglądają trochę inaczej.
Wychodzi na to, że kod 12 powinien zamrugać dopiero przy impulsie podanym przez diagnostyka, a u mnie mrugał cały czas, czyli ktoś kiedyś żle zmotał - więc gość mi zrobił to na włączniku pod nogami i będzie chyba dobrze.

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 21, 2006 11:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Po kolejnej diagnostyce okazuje się, że elektronika jest ok. znaleziono przytkane miejsce na podciśnieniach jednak i ma być ok. - obecnie przy odpalaniu zimnego silnika obroty suną na 2,5 tys. po czym schodzą do 2 tys. i pomału w trakcie wzrostu temp. spadają do normy. To już mnie trochę satysfakcjonuje i narazie dam sobie z tym spokój, Choć nie wiem, czy i te obroty nie są za duże... - Czy ktoś inny ma lepsze obroty przy odpalaniu zimnego silnika ... ? ... :?:

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 12:17 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Ja mam. :wink: Po odpaleniu obroty wskakują na 2-2,5tyś i po 4-5 sec spadają na 800. :lol:
Ale nie sugeruj się moją suzą... ma poprzestawiane ssanie. Niestety z chronicznego braku czasu i nie mam kiedy tego zrobić. :roll:

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 23, 2006 3:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
To za szybko spadają na takie niskie, gdybyś chciał zaraz depnąć po gazie to prawdopodobnie klękła by najpierw i to może parę razy... - no nie... ?

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 5:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
no nie. nie trafiłeś. chodzi jak żyleta. :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 7:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Więc czy Vitara, gdy odpalisz zimny silnik i odrazu chcesz deptać w gaz, ma prawo klękać zanim złapie temperaturę czy nie ?

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 8:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
A czy przy innych samochodach taki przypadek jest normą? :wink:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 24, 2006 11:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Nam ssanie zaczęło działac poprawnie po ustawieniu zapłonu :D
Silnik chodzi na około 1500obr aż sie nagrzeje. Czyli ssanie działa ok.

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 26, 2007 2:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Bogusław pisze:
Po kolejnej diagnostyce okazuje się, że elektronika jest ok. znaleziono przytkane miejsce na podciśnieniach jednak i ma być ok. - obecnie przy odpalaniu zimnego silnika obroty suną na 2,5 tys. po czym schodzą do 2 tys. i pomału w trakcie wzrostu temp. spadają do normy. To już mnie trochę satysfakcjonuje i narazie dam sobie z tym spokój, Choć nie wiem, czy i te obroty nie są za duże... - Czy ktoś inny ma lepsze obroty przy odpalaniu zimnego silnika ... ? ... :?:


U mnie na początku było tak , że po odpaleniu oboty wskakiwały nawet do 3 tys. a potem stopniowo spadały. Zimą gdy stał na mrozie (dużym) to po odpaleniu obroty na 4,5 tys. . aż kiedys nawet mi uszczelkę wydmuchało pod klawiaturą(była już stara). Obecnie jest tak, że gdy odpalę - obroty na 3tys. ale potem gwałtownie spadają, że aż prawie gaśnie, potem wszystko wraca do normy i na biegu jałowym 800-900 pozdrawiam. :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 26, 2007 8:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 165
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
U mnie ostatnio rosły na 2,5 tys. (dziś rano przy temp. -9 rosły na 2,7 tys.).
Ale też spadają prawie do zera i komp. jakby zaczynał od nowa wpis do pamięci... - więc chyba obaj mamy coś popitolone, ponieważ powinno być tak: przy odpalaniu zimnego silnika obroty powinne podejść nie więcej jak do 2 tys. i stopniowo spadać - żadnych skoków ! :wink:

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 26, 2007 8:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Bogusław pisze:
U mnie ostatnio rosły na 2,5 tys. (dziś rano przy temp. -9 rosły na 2,7 tys.).
Ale też spadają prawie do zera i komp. jakby zaczynał od nowa wpis do pamięci... - więc chyba obaj mamy coś popitolone, ponieważ powinno być tak: przy odpalaniu zimnego silnika obroty powinne podejść nie więcej jak do 2 tys. i stopniowo spadać - żadnych skoków ! :wink:


Może to i wiek i przebieg robią swoje(1990r./200tys km- tyle ponoć ma przejechane) . Mam w planie sprawdzić te obroty na innym komputerze, a jak to nic nie da to może czujnik temperatury. pPOZDROWIONKA :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 27, 2007 9:05 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw gru 21, 2006 3:43 pm
Posty: 15
Lokalizacja: SZCZECIN - MIEDZYZDROJE
Ja po kupnie swojej Vitki - chyba jak większość - też miałem problemy z rozregulowanymi obrotami... Co gorsza komputer pokazywał kod 44 - więc zacząłem się martwić i patrzeć jak dotrzeć do elektrozaworu biegu jałowego. Zamim jeszcze zacząłem grzebać przyszły do mnie zamówione świeczki NGK i przewody Championa - założyłem je szybko- po pracy ok. 23:30 ;) - i... jak ręką odjął, po zresetowaniu komputera silniczek chodzi jak marzenie - komputer pokazuje kod 12 - i obyło się bez grzebania....


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl