suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn maja 20, 2024 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pt lut 08, 2013 9:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Porównanie Kaimanów 235/75 r15 i Silverstonów 31/10,5 r15 - http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=2348, dosyć zaskakujące z resztą :mrgreen:

_________________
SJ416


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 12:51 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
""""To forum jest teraz wyłączone.""""

może skopiuj text porównania :)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 10:20 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
jak patrzyłem chyba wczoraj to działało a dzisiaj nie działa :D i było napisane że silverstony są od kaimanów cięższe i że przy małych rozmiarach jest bez znaczenia czy nalewka czy oryginał... natomiast że przy 33" jest duża korzyść dla silverstonów że są lżejsze... tak w skrócie

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 12:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
kacjen pisze:
Lift jest duży, był nawet za duży.
Jak założyłem te opony to Vitara była wysoka i wąska jak kiosk.
Trzeba było dodać dystanse (50mm na stronę+ felga ET-25)
Po takim zabiegu auto stało się o niebo stabilniejsze, ale koło przy kręcie zaczęło za bardzo się "cofać" i trzeba było ciąć i spawać próg.

Czyli lift dobry, tylko auto ma za małe dziury :mrgreen:

Nikt mi nie wmówi, że nalewka jest lżejsza od silverstona...
Zarówno persichini (tu była większa różnica) jak i extreme evolution (jak sahara) no i ostatnio nalewka boggera w porównaniu z oryginałami przy 235/75R15 oraz 235/70R16 to różnica na oponie około 5 kilo.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 2:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podzielam zdanie kolegi @zax'a

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 5:53 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
BARTEK W. pisze:
Podzielam zdanie kolegi @zax'a


no czysto teoretycznie tak powinno być bo w końcu jest to bieżnik na bieżniku :D
nie wiem nie miałem w ręku i nie ważyłem :D napisałem tylko w skrócie to co było napisane pod podanym wyżej linkiem :D
wiele osób wypowiedziało się że nie wierzą itp

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 6:14 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Nowoczesne nalewki prawie się nie różnią od nowych opon.

http://www.youtube.com/watch?v=k7GvEBM5_TU

Różnica w masie powstaje często z tego powodu ze nalewki sa robione na karkasie opon "C".

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob lut 09, 2013 10:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Też prawda, np. Persichini

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pt lut 15, 2013 10:52 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 10, 2012 10:15 am
Posty: 72
Lokalizacja: Warszawa
Waga jednej opony wg nalepki kurierskiej 18 kg.


Na górę
Post: pt lut 15, 2013 3:25 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
na nalepki nie patrz tylko sam zważ (mi ostatnio przyszedł dystans na sierżanta i było napisane że waga 30 kg :D )

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn lut 25, 2013 3:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 23, 2009 11:27 am
Posty: 36
Czy ktoś jeżdzi na Anakonda 235/85r16 z GLOB-GUMU nalewka boogera.
Jeśli tak to jakie wrażenia.


Na górę
Post: pn lut 25, 2013 3:55 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Zax i Davejr taki bieżnik mieli lub nadal mają w vitarach.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lut 25, 2013 6:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
NuVo pisze:
Zax i Davejr taki bieżnik mieli lub nadal mają w vitarach.

Ale ja miałem Svamper w rozmiarze 235/70R16. Mały kapeć, a ciężki ale w bagnie grzebał dużo lepiej od Simexa.
Po czarnym dawało radę 140 km/h mimo hałasu i oporów.
Ale twarde w cholerę. Bez powietrza dało radę jechać.
Dużo lepiej pasowałyby trial ade w rozmiarze 31" ze stalowym mostem i blokadami. :wink:

Oryginalne super swampery miał kolega w Land Cruiserze w rozmiarze 35x14.50x15.
W gęstym błocie po szyby jechał do przodu :mrgreen:
(niestety filmiku znaleźć już nie mogę)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 25, 2013 6:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 23, 2009 11:27 am
Posty: 36
Ja zastanawiam się nad rozmiarem 235/85r16 dlatego że to 32/9,5r16 tylko mam dylemat nalewka simexa czy boogera.
Simex wiem jak pracuje bo go mam a na boogerach nigdy nie jeżdiłem interesuje mnie jak zachowuje się na trawersach bo na podjazdach spodziewam się że może ciągnąć lepiej niż simex na płaskim bagnie też może jechac lepiej niż simex. Tylko jak trawersy czy trzyma bokiem


Na górę
Post: pn lut 25, 2013 11:01 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
A w sumie pytanie nienajgorsze.
Ale nie umiem na nie odpowiedzieć, bo:
a) nie miałem w grandzie simexa dla porównania
b) na boggerach nigdy nie pokonywałem chyba żadnych mega trawersów, bo prawie zawsze jak jechałem w teren, to akurat duratrac był założony :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl