suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 12:37 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn gru 17, 2012 11:54 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
zax pisze:
Patryk32 pisze:
ja jak mam na tej saharze 1.0 z tyłu, to sie trzymiie drogi jak szatan :D tyle ze czuć brak kilku kucyków

Jak sobie o krawężnik zdejmiesz, to jeszcze więcej kucyków braknie :wink:
że przy 1.0 zdjąć oponę krawężnikiem? może przy jakiś dresiarsko szerokich 8" felgach z wąską oponą, może .... ale na standardowych felgach/oponach można śmigać bez strachu na takich ciśnieniach.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 12:44 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
piotrk pisze:
zax pisze:
Patryk32 pisze:
ja jak mam na tej saharze 1.0 z tyłu, to sie trzymiie drogi jak szatan :D tyle ze czuć brak kilku kucyków

Jak sobie o krawężnik zdejmiesz, to jeszcze więcej kucyków braknie :wink:
że przy 1.0 zdjąć oponę krawężnikiem? może przy jakiś dresiarsko szerokich 8" felgach z wąską oponą, może .... ale na standardowych felgach/oponach można śmigać bez strachu na takich ciśnieniach.

Pogadaj z Radzikiem :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 1:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
spokojnie, pobawiłem się kolejny raz i teraz przód 1,7 tył 1,3 prowadzi się lepiej bo tak nie pływa, przyczepność ciute gorsza, no ale czuc kucyki :mrgreen:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 2:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Za dużo te 1,7

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 3:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
czem za dużo ?? lata ładnie, w miare mieko ale bez pływania

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 6:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Bo standardowo ma 1,6. Chyba że masz ciężki przód, ja z przodu mam + ok 60 i w zimie jest ok 1,4. Dużo tu też od samej opony zależy - sztywności, miękkości mieszanki.
Z drugiej strony jak Ci pasuje te 1,7 to tak jeździj, ważne aby Tobie odpowiadało

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: pn gru 17, 2012 6:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
no tak żeby mi pasowało hmm - mi wszystko pasuje :D
tylko tak zeby mi gumy za szybko nie pouciekały
myślę że do nalewek typu INSA TURBO SAHARA 1.6 będzie ok ? (nie na zime, ale ogolnie na cały czas ?? 90% czarny)

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 10:32 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Dzis przed pracą pojechałem do lasu i na ciśnieniu 1.2 w gumach,śnieg w lesie ubity i wyślizgany to rzucało bokiem raz w jedną raz w drugą stronę.Dopiero jak dałem na 4x4 to ładnie szedł i dało się zapanować nad autem,był stabilny i przyczepny,zjechałem na drogę zasypaną to nie musiałem nawet włączać reduktora bo same 4x4 wystarczyło;).Problem nastąpił kiedy wyłączyłem napęd na przód bo chcialem z drogi leśnej wyjechać na czarny asfalt, mielił z tyłu i nie dawał rady,wiec ponownie dałem na przód i bez problemu.Czyli wniosek prosty ślisko i śnieg to 4x4 a na czarnym sam tył :)

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 10:37 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Dokładnie tak.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 10:40 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 30, 2010 12:18 am
Posty: 502
Lokalizacja: Warszawa-Wesoła
Patryk32 pisze:
no tak żeby mi pasowało hmm - mi wszystko pasuje :D
tylko tak zeby mi gumy za szybko nie pouciekały
myślę że do nalewek typu INSA TURBO SAHARA 1.6 będzie ok ? (nie na zime, ale ogolnie na cały czas ?? 90% czarny)


Jak masz czarny asfalt odśnieżony i posypany to 1,6 w gumach wystarczy, jak ci będzie za slisko załączysz 4x4 .Ja w swoich nalewkach latem miałem 2.0 było za twardo potem dałem na 1.6,ale na zimę to i tak za dużo na 1.2 mam małego flaka i jest ciut lepsza przyczepność.

_________________
Było Geo Tracker miał być New Grand Vitara jest Land Rover Discovery II TD5 -2003.

OFFROAD VITARA TEAM http://www.facebook.com/suzuki.vitara.offroad


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 3:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
no nie wiem, ja mam teraz 1.5 z tyłu, 1.7 z przodu gumy insa turbo sahara już 3 sezon latają i to 90% po czarnym więc cudów już nie ma :mrgreen:
od 4 dni latam na samym tyle (sprzęgięłka rozpięte) no i nie ma miejsca gdzie bym miał jakis problem wjechać - no ale nie ma sie co oszukiwać po drodze łazi mocniej :)

(ogólnie łatwo nie jest bo po drodze do domu mam 3 góry ok 28* i wjeżdżam bez problemów - chyba 28* bo nie wiem jak to sie ogarnia - grunt ze są strome :mrgreen: )

więc... to nie ciśnienie w gumach lecz technika robi z ciebie zawodnika :mrgreen: :mrgreen:
pozdrawiam :p

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 3:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
A to ci hasło wymyśliłeś :mrgreen: Super te Twoje opony jak
wszędzie na samym tyle wjeżdżasz :wink:

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: czw gru 20, 2012 4:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 21, 2012 10:40 pm
Posty: 907
Lokalizacja: okolice 3Miasta
nom, super nie super, już zajechane :(
ogólnie opcja jazdy na tylnim została obmyślona z powodów spalania :mrgreen:
myślałem że będize masakra bo na 2.0 na tyle nie szło ruszyć, na 1.0 było ciut lepiej ale strasznie bujało a teraz najwidoczniej udało mi się wstrzelić w to ciśnienie :wink:

no ale oczywiśćie operowanie gazem to podstawa bo 180* to jest moment :twisted:

_________________
GEO TRACKER 1.6 8V, AUTOMAT, CABRIO HARD-TOP, LIFT 4,2", 31" AT **I TAK ZOSTAJEEEE**
SUZUKI VITARA 1.6 8V, MANUAL, CABRIO, BULWAR


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 8:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr lis 02, 2011 4:38 pm
Posty: 353
Lokalizacja: Barwałd koło Wadowic
Temat dosc burzliwy to i ja cos zamieszam.
Jezdzilem w zimie na AT te najpopularniejsze BFG oraz 6 zim na MTkach z czego 3 zimy samurajem.
A teraz w polowie tej zimy zamieniłem MTki na zimówki i jednak stwierdzam od razu ze roznica jest znaczna.
Na sniegu oczywiscie da sie zimowke wprowadzic w pooslizg ale czuc ze mam nad autem kontrole i to ja decyduje o kierunku jazdy.
Na MTku zadko kiedy uzywąłem 4x4 i czasem dupka lubiała smignąc w bok a na zimówce jest na bialym lepsze wyczucie Mtk trzymal i nagle tracił przyczepnosc a zimowka trzyma caly czas i uslizguje w kontrolowany sposób.
MTk na zime tez pewnie zalezy który Ten z drobniejsza kostka i wieksza ilością ostrych krawędzi bedzie lepszy od chcby Kumho KL bo one są raczej takie malo krawedziowe i super sie czyszcza z błota ale sniegu nie bardzo sie maja jak trzymac.
Generalnie po bialym da sie jechac na kazdej oponie a i nawet na letniej ( Subaru legacy 4x4 na letnich Kleberach po białym szła bez problemu ale hamowania nie było ni cholery do tego stopnia ze manewrując pod domem przy prędkosci 3km/h walnołem se w drzwi garazu bo sie zaczoł zsuwac na pochyłym) ale jednak zeby jezdzic bezpieczniej miec jakies hamowanie i skręcanie na sniegu ( takim drogowym nie mówie tu o kopnych zaspach) to tylko zimówka.

_________________
Grandziara 2.0 16v Cabrio vel Żabka


Na górę
Post: śr sty 23, 2013 11:30 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 21, 2013 8:24 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Jelenia Góra
To i ja coś dopiszę:

ostatnie 4 lata jeździłem (Fronterą sport, czyli czymś co wazyło około 1800kg) na MT Fedima extream evolution 31x10,5R15i zimówkach - kumho kc11- ten sam rozmiar - różnica była ogromna - na zimówkach, dało się zatrzymać, skręcać, itp. praktycznie całą zimę na tyle, chyba, że było mocno zmrożone to dołączałem przód, z tyłu byłó most z LSD. Na MT na równym też przy ciśnieniu około 1,5 dało się jechać. Ale jakiekolwiek zakręty, podjazdy zjazdy czy inne tego typu manewry na MT wymagały planowania z wyprzedzeniem, a o awaryjnym hamowaniu nie było mowy, koła blokowały się od razu i jak na sankach na szczęście rowy u nas płytkie :)

Jeżdżę codziennie po 30 - 45 km po czarnym do pracy i w moim przypadku tylko zimówki na zimę mają sens, na MT za dużo stresu.

_________________
Jest: Vitara 2.0 3D - seria...
Była: Frontera A Sport 2,0i 1994, gaz, LSD. lift 2"+2"
Jezus nie może zostać królem Polski, ponieważ osoba skazana prawomocnym wyrokiem nie może pełnić funkcji publicznej.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl