godles pisze:
czaya pisze:
porównujesz kopię simexa z Duratrackiem ?
olbrzymi zapas mocy w patrolu ?
z jakiej Ty planety jesteś
czy miałeś stycznośc z k160 3.3td? wydaje mi sie że chyba nie....
zdziwię Cię może ale jednak miałem, stary ciężki pierdziel do ciągania ciężkich przyczep z silnikiem który waży tonę i ma dobry moment a nie moc.
godles pisze:
a interesuje mnie porównanie z km2 nie simex-em
przyczepię się jak Zax
ale jakoś inaczej to zrozumiałem:
Cytuj:
myślałem nad nimi ale w błocie wydaje mi się że się nie sprawdzą.... z tąd postanowiłem kupić kopię simexa
Cytuj:
u ojca w patrolu siedzą i radzi sobie nawet nieźle na tych oponach u niego siedzi 255 85 16 z tym że to zupełnie inne auta cięższe mocniejsze.... zapas mocy ma olbrzymi (3.3td) kupiłem simexy (kopię) niestety trochę małe (71cm wysokie) ale zobaczymy jak się będzie sprawowała vitka przy patrolu nie mniej wyślę że patrol wygra bez problemu na tą chwilę (ma większy wykrzyż bo przy ori w vitarkach to ten element praktycznie nie istnieje) zobaczymy....
poza tym więcej luzu, to forum a nie obrona westerplatte...
Mieciu1 pisze:
Ciężko porównuje się różne gumy na całkowicie różnych samochodach więc i odpowiedzi jako takiej nie da się uzyskać
dokładnie ! jakieś marne ale porównanie mam
w Vitarach/samuraiu miałem takie MTeki:
- nalewki ChGW - samurai
- BFG MT KM1 - samurai
- Goodyear MTR - Vitara
- nalewka ChHW2 - maxxis mudzilla - Vitara
- BFG MT KM2 - Vitara
- Goodyear MTR Duratrack - Vitara
Jak sięgam pamięcią to w terenie (bo teren to nie tylko błoto), dochodzę do wniosku że robiły stare MTRy.
Gdybym potrzebował samochodu i w teren i na czarne - tylko Duratracki.