suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 2:31 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw maja 08, 2008 4:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Witam!

No i zdiagnozowałem...Niestety nie mam luzów na krzyżakach, tylko na tylnim moście...Wał nie lata, lecz się kręci o kilka stopni bez oporu...

Co to może być?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:15 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Luz atak-koło


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ile kosztuje naprawa?

Jak znam życie, to nie mało :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Rozebrac, wyregulowac poskładac, jeżdzic.
Jak sam zrobisz to bedzie kosztowac kilka piw


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 8:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Oooo - to to się reguluje :D

Super - a jak to zrobić :D

Pozdrawiam!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Wytargac dyfer.
Umocowac go w czyms.
POluzowac mocowania łożysk dyfra
Wkrecac mega nakretke, a tę po przeciwnej stronie wykrecac.
Zmniejszyć luz.
Poskrecac.

Odp wartości luzów znajdziesz w manualu.
Ogólnie niby nic trudnego.
Zbyt ciasne ustawienie może spowodowac wycie mostu


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A zbyt luźne również może to powodować?

Znaczy czy moje luzy mogą być powodem wycia?

I ile ja mogę z tym luzem jeździć?

Nie mam teraz za bardzo czasu się za to zabrać - ile czasu może trwać taka naprawa, biorąc pod uwagę, że nigdy takiego czegoś nie robiłem? (Mam nadzieję, że będę miał narzędzia odpowiednie do tych nakrętek wielkich) :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 9:20 pm przez kosciej, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cytuj:
A zbyt luźne również może to powodować?

Tak


Cytuj:
I ile ja mogę z tym luzem jeździć

Do konća mostu lub całej wiertarki :wink:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Hadek pisze:
Do konća mostu lub całej wiertarki :wink:


Się źle wyraziłem :mrgreen:

Jak bardzo to powoduje zwiększone zużycie tylniego mostu i całej Vitki :roll: :? :D

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Twój most przejezdził 15 lat, jeszcze kilka wytrzyma.
Przy obecnych cenach remont przestaje byc oplacalny.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 9:54 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No to OK - to zrobię, jak będę miał przypływ chęci :)

Ale jakiś taki pesymizm zawiał... Vitki nie opłaca się robić :?: :roll:

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw mar 05, 2009 8:38 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Nie zrobiłem - olałem i tak jeżdżę...

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw mar 05, 2009 11:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
nie musisz wyciągać całego mostu,wystarczy wyjąć główkę mostu,ale do tego musisz zdjąć koła,bębny i półosie,no i oczywiście wał :wink:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw mar 05, 2009 11:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Przemas601 pisze:
nie musisz wyciągać całego mostu,wystarczy wyjąć główkę mostu,ale do tego musisz zdjąć koła,bębny i półosie,no i oczywiście wał :wink:
półosie z tyłu są zabezpieczone podobnie jak przednie - sprężynowymi pierścieniami? i "wystarczy" je wybić?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr sie 19, 2009 9:27 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
to jak to z tymi półosiami w końcu jest? bo odczuwam potrzebę wytargania główki mostu celem wymiany łożysk ataku ... a nie wiem, czy sam robić, czy może komuś zlecić ;)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl