suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 11:27 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1624 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 09, 2014 9:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Mniej więcej było to tak:
- Radzik:
- Flansze ocynkowane 165pln
- zestawy naprawcze do zacisków 2x30 pln = 60 pln
- tarcze ABE 2x80 pln = 160 pln
- klocki DELPHI 62 pln
- wysyłka kurierem FedEx po przedpłacie na konto 30pln
- Razem 477zł
- zaciski scorpio 200 zł
- regeneracja zacisków - 350 zł
- wytoczenie dystansów z bębnów - 200 zł
- szpilki - 100 zł
- olej do mostu - 100 zł
- drobne części (przewody, trójniki etc)
- płyn DOT
plus zmotanie tego wszystkiego przez mechanika no i razem wyszło około 2000 zł jeśli nie więcej :cry:

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: czw sty 09, 2014 9:20 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
lukenduro pisze:
Flansze od radzikone i zaciski od scorpio niestety nie pasują do mojego mostu z abs'em - zaciski trą o sprężyny.
Wytoczyliśmy więc dystanse pod tarcze ze starych bębnów, ale konieczna jest też wymiana szpilek na dłuższe.


We wszystkich mostach 2.0 trzeba tarcze odsuwać lub przesunąć zaciski do przodu o 30st - konieczne inne adaptery. Pisałem o tym tutaj:
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=361&sid=6eaca1a663f9672a1ea659068f67a70e&start=152

Co do trwałości klocków to mam dla Ciebie niemiłą niespodziankę - schodzą bardzo szybko. Ale są bardzo tanie - można wyrwać ponizej 20zł za komplet czasami jak sie poszuka.

ps:
strasznie drogo Ci wyszło.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw sty 09, 2014 9:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
lukenduro pisze:
Mniej więcej było to tak:
- Radzik:
- Flansze ocynkowane 165pln
- zestawy naprawcze do zacisków 2x30 pln = 60 pln
- tarcze ABE 2x80 pln = 160 pln
- klocki DELPHI 62 pln
- wysyłka kurierem FedEx po przedpłacie na konto 30pln
- Razem 477zł
- zaciski scorpio 200 zł
- regeneracja zacisków - 350 zł
- wytoczenie dystansów z bębnów - 200 zł
- szpilki - 100 zł
- olej do mostu - 100 zł
- drobne części (przewody, trójniki etc)
- płyn DOT
plus zmotanie tego wszystkiego przez mechanika no i razem wyszło około 2000 zł jeśli nie więcej :cry:



panie a to ze złota masz???
szok i niedowierzanie:) a tak na poważnie to cena kosmiczna

ja jeszcze nie zmotałem ale do tej pory wydałem
tarcze 60 zł/2szt
adaptery ze szpilkami 100 zł/2szt
zaciski od meganki II z 2007r. 90 zł/2szt
nowe klocki 40 zł
i to wszystko miałem w swojej okolicy więc odbiór osobisty
czekam jeszcze na mocowania zacisków od Radzika 140zł + przesyłka (w przesyłkę jeszcze inne klamoty wchodzą)

czyli szybko licząc 430 zł + trochę motania w własnym zakresie + jakieś przewody i ich zarabianie to wychodzi około 500 zł

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw sty 09, 2014 11:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
toczenie bebnów na dystans 200?
:shock:

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 12:30 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4774
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
tomek.we pisze:
toczenie bebnów na dystans 200?
:shock:


trzeba poszukać innego tokarza
ja płacę 30zł za 1szt :roll:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony sob sty 11, 2014 11:24 am przez radzik071, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt sty 10, 2014 8:02 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
danthe pisze:
lukenduro pisze:
Flansze od radzikone i zaciski od scorpio niestety nie pasują do mojego mostu z abs'em - zaciski trą o sprężyny.
Wytoczyliśmy więc dystanse pod tarcze ze starych bębnów, ale konieczna jest też wymiana szpilek na dłuższe.


We wszystkich mostach 2.0 trzeba tarcze odsuwać lub przesunąć zaciski do przodu o 30st - konieczne inne adaptery. Pisałem o tym tutaj:
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=361&start=152

Co do trwałości klocków to mam dla Ciebie niemiłą niespodziankę - schodzą bardzo szybko. Ale są bardzo tanie - można wyrwać ponizej 20zł za komplet czasami jak sie poszuka.

ps:
strasznie drogo Ci wyszło.

Ja wsadziłem most od 2,0 i nie musiałem nic odsuwać, ale właśnie obczaiłem, że to chodziło o ramę z 2,0 :)
Ja założyłem zaciski od Golfa 3 - oszczędziło to nieco kosztów regeneracji - za gumki i tłoczki dałem niecałe 170 zł.
Kupiłem klocki i tarcze ABE. Nie piszczą, dobrze się póki co trzymają :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 8:06 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
zax pisze:
Ja wsadziłem most od 2,0 i nie musiałem nic odsuwać, ale właśnie obczaiłem, że to chodziło o ramę z 2,0 :)


Masz przesunięte sprężyny do środka mostu i to rozwiązuje problem zaczepiania.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 2:16 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
danthe pisze:
zax pisze:
Ja wsadziłem most od 2,0 i nie musiałem nic odsuwać, ale właśnie obczaiłem, że to chodziło o ramę z 2,0 :)


Masz przesunięte sprężyny do środka mostu i to rozwiązuje problem zaczepiania.

Dokładnie - bo rama 1,6 :wink:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt sty 10, 2014 2:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
danthe pisze:
We wszystkich mostach 2.0 trzeba tarcze odsuwać lub przesunąć zaciski do przodu o 30st - konieczne inne adaptery. Pisałem o tym tutaj:
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=361&sid=6eaca1a663f9672a1ea659068f67a70e&start=152

Pytałem Radka, podawałem silnik, rocznik swoje Vitki etc., miało być plug & play i gdyby było, odeszło by parę godzin pracy i trochę dodatkowych kosztów etc.
Następnym razem chyba umówię się z Radkiem na montaż i specjalnie pojadę do Wrocławia :-)
Wyszło jak wyszło, byle działało i nie wymagało dalszych inwestycji poza klockami (mam nadzieję, że rzadziej niż okładzinami do bębnów...
danthe pisze:
strasznie drogo Ci wyszło.

Też liczyłem, że zamknę się w 1000 PLN :cry:
gutek.a4 pisze:
trochę motania w własnym zakresie

To niestety u mnie nie wchodzi w grę i muszę korzystać z usług mechaników, a to zawsze dodatkowe koszty...

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 11:10 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
lukenduro pisze:
mam nadzieję, że rzadziej niż okładzinami do bębnów...


Może nie rzadziej, ale na pewno taniej i łatwiejsza wymiana.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 5:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Uchwyty od Radka
Tarcze z forum 60zł nówki
Adaptery wytoczyłem sam ( adaptery to była 1 wersja z powodu krzywych półosi)
Zaciski z forda 30zł !!!! wraz z linką
Klocki 40zł
Regeneracja zacisków 70 zł( nowy jeden tłoczek gumki etc) robicizna zero
Wężyki przewody 30 zł
Piaskowanie, malowanie 0zł
Most z półosiami na 5 śrub z Longa, 200 zł. Półosie są grubsze o 2mm (wieloklin taki sam)
Przeróbka linek. Wydłużone o 10 cm.Z powodu body liftu jak i liftu zawiasu. Na wykrzyżu pamiętam linka naciągnięta była na maksa. Mix linek vitara i ford
Generalnie nie poszedłbym w tarcze drugi raz. Kupił bym most z pólosiami na 5 śrub z Longa albo X90. Ma potężny bęben i dużo wieksze szczęki. do krótkiej jak złoto. A wcześniej gruntownie sprawdziłbym ręczny oraz korektor...


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 5:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
To co wrzuciłeś to przecież półoś na 4 śruby...
Ja tak samo zamontowałem most od longa 2,0, ale z tarczami, bo łatwiej jednak wymieniać klocki, niż szczęki... :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 6:05 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Chłopaki dawno temu wymyślili konwersję na tarczę żeby zawsze w błocie były hamulce a nie po to żeby się łatwiej wymieniało.
Vitara fabryczne hamulce ma dobre, lecz niestety zaklejone błotem się w ogóle nie sprawdzają.
Pewnie wielu z Was miało wątpliwą przyjemność odkuwać idealny, zaschnięty, błotny odlew wewnętrznej części bębna. :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
zax pisze:
To co wrzuciłeś to przecież półoś na 4 śruby...
Ja tak samo zamontowałem most od longa 2,0, ale z tarczami, bo łatwiej jednak wymieniać klocki, niż szczęki... :mrgreen:


Półosie na cztery śruby krzywe były, teraz są na pięć i jest ok.
Racja, łatwiej wymieniać klocki niż szczęki

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 7:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
zax pisze:
To co wrzuciłeś to przecież półoś na 4 śruby...
Ja tak samo zamontowałem most od longa 2,0, ale z tarczami, bo łatwiej jednak wymieniać klocki, niż szczęki... :mrgreen:
Tyle że long to nie tylko 2.0 ale też 1.6 16V i pewnie o tym drugim moscie geochris pisze :mrgreen:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1624 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl