suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt gru 27, 2024 1:39 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 30, 2014 5:53 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw maja 01, 2014 12:40 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Prusy Zachodnie
Czołem wszystkim.

Jestem posiadaczem Vitary od niedawna. Jest to cabrio JLX.
Po oględzinach w domu okazało się, ze silnik jaki posiada moje autko różni się od tych, które widziałem na wielu zdjęciach w internecie. Autko miało być 2.0 16V, niestety wszystko wskazuje na silnik 1.6.
Nawet VIN tak mówi (VSE0SJJ5C00).
W papierach wbitą mam pojemność 2.0.
Czy ktoś z szanownych kolegów może zidentyfikować tą jednostkę?
Podejrzenia padły na G16A, ale pod tą nazwą produkowano kilka silników - zarówno 8 jak i 16V.
Interesuje mnie czy rzeczywiście jest 16V oraz czy jest to silnik gaźnikowy czy na wtrysku (wygląda na gaźnik).

W związku z tym, jaka byłaby najlepsza instalacja LPG dla tego auta?

Pozdrawiam


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 7:53 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To jest 1,6 8v na gaźniku.

VIN w komorze silnika (tabliczka za akumulatorem) i VIN na ramie (za przednim prawym kołem, na luku ramy) są takie same jak w papierach? Który rok tego auta?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 7:58 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
co ty masz w tych papierach namieszane??
sprawdzałeś numery itp??masz budę z 2.0 czy jak??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 8:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
komora wyglada jak 1.6

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 8:06 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
1,6 gaźnik, gorzej nie można było trafić :roll:
Jedyne pocieszenie takie, że do tego da się założyć tylko najtańszą instalację I gen.

_________________
SJ416


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 8:19 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
NuVo pisze:
To jest 1,6 8v na gaźniku.

VIN w komorze silnika (tabliczka za akumulatorem) i VIN na ramie (za przednim prawym kołem, na luku ramy) są takie same jak w papierach? Który rok tego auta?


Jak wyżej. Takie robili w latach 88 głównie, ale w japońcach. Hiszpanek wtedy nie było :wink:

Blacharsko wygląda nienajgorzej, ale zdrutowany przewód dolotowy nie wróży nic dobrego.
Do 2,0 16V temu mocno daleko :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 8:29 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Didymos pisze:
1,6 gaźnik, gorzej nie można było trafić :roll:
Jedyne pocieszenie takie, że do tego da się założyć tylko najtańszą instalację I gen.

I taka właśnie instalacja sie przy tym silniku bardzo dobrze sprawdza

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 3:21 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: czw maja 01, 2014 12:40 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Prusy Zachodnie
Witam.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Tamto zdjęcie było z Internetu ponieważ moje były za duże jako załącznik.
Obrobiłem je i załączam faktyczne zdjęcia mojego silnika.

Vitara jest z 1993 roku. Numery się zgadzają.
W papierach jest poj. 2.0 dziwi mnie to - może dlatego że był zarejestrowany jako ciężarowy, ktoś 'podciągnął' pojemność?
Sprzedawca zapewniał, że to jednostka 16V, a ja byłem zachwycony blacharką i ogólnym stanem technicznym auta. Bardzo chciałem mieć Vitarkę, ale moje niedoświadczenie z tym sprzętem nie pozwoliło na odróżnianie rodzajów poszczególnych silników.
No to wpadłem. Wygląda na to, że mam najsłabszą i najbardziej paliwożerną jednostkę zasilaną benzyną, prawda? I tak już polubiłem tą Vitarę, więc przyjdzie mi brać ją jaka jest :)

Czy możecie powiedzieć w oparciu o własne doświadczenie, jak ten silnik znosi taką instalację I gen.? Jak z jego żywotnością, mocą? Czy wytrzyma dalekie trasy?

Pozdrawiam Was i jeszcze raz dzięki!


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr sie 27, 2014 10:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Lpg znosi bardzo dobrze.
Jest żywotny.
Nie jest mocny. 20 lat temu mial 80 koni.
Dalekie trasy hmmm. Da sie jechac ale to zależy od indywidualnego widzi mi sie.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl