Chalski pisze:
Szacuneczek dla blacharza.
Proponuje jednak po pierwszych jazdach obserwować miejsca spawów na ramie - tak na wszelki wypadek.
Spawdzę spawy choć dla lepszego obrazu pokażę jak to jest zrobione:
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoRGG0fEDI/AAAAAAAAAQA/CXqFhSv9WWk/IMG_77031.jpg?imgmax=512)
Kolor czerwony to miejsce łączenia ramy ( spaw ciągły, szwowy na całej długości cięcia ).
Kolor niebieski - zaznaczona płyta wzmacniająca gr 3mm - także spaw szwowy.
Dziś środa.
Rama z rana wygląda tak:
![Obrazek](http://lh4.ggpht.com/tracker1975/SJoP2V2w6cI/AAAAAAAAAPI/0Yjk5r2HKcQ/IMG_7713.jpg?imgmax=512)
jej montaż został zakończony definitywnie, więc bierzemy się za "drobiazgi"
Na przykład taka drobnostka
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoP1vy5TVI/AAAAAAAAAPA/UCSdMwnwqps/IMG_7716.jpg?imgmax=512)
ciachu, ciachu
![Obrazek](http://lh3.ggpht.com/tracker1975/SJoP4ode_MI/AAAAAAAAAPg/J0-GLnt4cDU/IMG_7717.jpg?imgmax=512)
bzyku, bzyku i gotowe
![Obrazek](http://lh5.ggpht.com/tracker1975/SJoP0SxpTBI/AAAAAAAAAO4/JB_X_pQun3I/IMG_7720.jpg?imgmax=512)
Ale to było najfajniejsze. Stałem daleko, by ojczulek nie rzucił we mnie młotkiem, gdy się za to zabrał
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoP3s8xEkI/AAAAAAAAAPY/_3MWr5RVtiA/IMG_7712.jpg?imgmax=512)
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoPxnMtizI/AAAAAAAAAOY/b8RXHwJmWRE/IMG_7739.jpg?imgmax=512)
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoPyQ3qkeI/AAAAAAAAAOg/DH-yRC_d1l8/IMG_7733.jpg?imgmax=512)
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoPwz8wdRI/AAAAAAAAAOQ/_O4DaNGRjio/IMG_7741.jpg?imgmax=512)
Na zdjęciach fajnie - szybko wygląda ta naprawa, jednak pochłonęła ona nieco czasu.
Dzięki temu nie będę wreszcie gubił paliwa w zakrętach
Jak już o paliwie mowa to filtr paliwa KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ PRZY ZBIORNIKU POD SAMOCHODEM, kosztuje 27zł ( w Piasecznie )
Z przydatnych informacji pokażę jeszcze prosty sposób przełożenia obrysówek z przednich błotników GEO, w miejsca na europejskie migacze Vitary.
Wystarczy wyciąć ze starego błotnika kawałek z otworem na światełko i odrysować jego zarys na nowym błotniku. Uwaga. prawą i lewą stronę osobno, bo jest niewielka różnica w skosach.
![Obrazek](http://lh6.ggpht.com/tracker1975/SJoPy4IEMSI/AAAAAAAAAOo/kyrdVjlrYow/IMG_7730.jpg?imgmax=512)
Dzięki zdobyczy techniki w postaci Photoshopa można tez zobaczyć moją koncepcję snorkla. Miałem już nie stosować kiblowych rur, ale miłość do g...a jest silniejsza
![Obrazek](http://lh3.ggpht.com/tracker1975/SJoPzqFqI0I/AAAAAAAAAOw/I8pU80netZ4/IMG_7724.jpg?imgmax=512)
Pozdrawiam ResoRa, który podjechał na moment by sprawdzić czy informacje zawarte w blogu, są prawdziwe.
Jutro ciąg dalszy, choć biższy końca
_________________
Od 2000 roku GEO TRACKER 1.6 8V 1992 Podliftowany na budzie + "snorkel" z OBI, dach z blachy aluminiowej po przebudowie nadwozia.
TO JUŻ HISTORIA niestety
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ale był fajny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Towarzyszył mi 9lat i przejechaliśmy razem około 400tys km .