wtulich1 pisze:
Od 3 miesięcy jeżdżę na LPG w mojej v6 i jak na razie nie jest źle, zobaczymy co będzie dalej.
Odczuwalna mała różnica w mocy między benzyną a LPG.
Nie znam się na tym nawet trochę więc napiszę co mi tam zamontowali:
parownik - MAGIC III
zawór odcinający - VALTEK 03
zbiornik - W1B5023 BORMECH 40/592
wielozawór - OMB
gazoszczelna obudowa - BORMECH
wlew paliwa - OMB (zamontowany pod klapką wlewu benzyny)
elektroniczna jednostka sterująca - KME DIEGO G3
wtryskiwacz gazu - MAGIC JET
czujnik ciśnienia - KME PS-CCT-5-D
przewód giętki - PARKER
Znając życie to pewnie ktoś mnie zaraz uświadomi, że wcisnęli mi najtańszy badziew. Za całość dałem 3300zł wraz z wymianą wszystkich świec i uszczelek pod pokrywami zaworów bo trochę mokro było.
Po przejechaniu 1300km mogę stwierdzi, że spalanie waha się między 17 a 20 litrów gazu (nie liczę benzyny bo przeważnie jak ruszam to już jest na gazie - odpalam parę minut wcześniej z pilota)
Oczywiście górna granica jest umowna bo mogłoby być więcej.
Minimalne spalanie w trasie na pewno byłoby mniejsze ale nie jeżdżę w trasy tym autem.
Jak tam instalacje u Was? Dawno nikt się nie odzywał
Na instalacjach się nie znam, mam gaz od sierpnia co widać po wpisach
Konkretnych danych w tej chwili nie powiem oprócz tego że STAG i wtryski Barracudy.
Może ktoś nie wierzyć, ale na mocy nic nie odczułem zmian na lepsze czy gorsze.
Spalanie - średnio 13 L w trybie mieszanym.
Udało mi się w trasie zejść do 11,6L na ekonomicznej jeździe w granicach 95-110.
Przy katowaniu na trasie, gdzie uzyskiwałem prędkość nadprzestrzenną z sercem w przełyku, spalił max. 14,3L.
Za 1500km pierwsza wymiana filtrów
Dałem 3500zł, głównie przez V6. Przy 4 cylindrach skasowałby mniej.
Za krótko jeszcze jeżdżę żeby otwierać szampana, ale do tej pory wielce zachwalam