Generic pisze:
Objawy by się zgadzały niby... Więc może faktycznie spróbuję z tym EGR'em coś zdiagnozować. Jest jakiś prosty patent na zaślepienie w h20a? Jeszcze tego na żywo nie oglądałem.
Jadę dzisiaj popołudniu do kolegi po zegar do sprawdzania kompresji.
Wolał bym, żeby to egr był zacięty w pozycji otwartej o-)
---edit---
Wyszło mi po 11-12barów na wszystkich cylindrach. Wyszedł też mój brak praktyki i wiedzy. Bo jak tylko wszystko poskładałem z powrotem do kupy to się dowiedziałem, ze powinienem mierzyć z gazem w podłodze (otwartą przepustnicą) o-\
Nie wiem więc jaki to by miało wpływ na wynik. Ale 11-12 to jest dobrze chyba?
Na jednym cylindrze przestraszyłem się, bo po kilku obrotach silnikiem zegar pokazał tylko 8. Ale jak jeszcze pokręciłem to dobiło do 11. Na pozostałych szybciej wyszła taka wartość.
Do EGR'a nie jest tak tragicznie się dostać - no ale zależy jaką siłę będzie trzeba przyłożyć, bo z tym gorzej.
Muszę jeszcze koniecznie ten wydech sprawdzić. Katalizator jest na szczęście jeden, już po połączeniu kolektorów w jedną rurę.
Jeśli będzie zacięty w którejkolwiek pozycji na sztywno to chyba lipa. Jak dobrze doczytałem, to nawet po zaślepieniu "tłoczek" musi pracować, czy robi to sprawnie czy też nie, aby dawał odczyt pracy do komputra. (u co niektórych po prostu wisi nie przykręcony ale wpięty)
Niestety o tym zaślepianiu tylko czytałem
Poszperaj na forum, to znajdziesz użytkowników co o tym pisali, a więc i robili.
Daj fotki albo co najmniej jakiś fajny opis z niespodziankami przy rozkręcaniu.. w kwietniu mi się przyda
Ja kata wycinałem niedawno przy okazji wymiany wydechu bo zdziurawiał... nic się nie zmieniło