suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 11:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 27, 2009 10:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Tak teoretycznie. :wink:
Wiem, że najlepsze suzuki są benzynowe, ale tak się zastanawiam ... jakby się okazało, że mój silnik wymaga poważnej naprawy to może by tak wstawić diesla.
Pierwszy typ to 2.0 TDi mazdy montowany w vitarze. V6 ma podobno wolniejsze mosty od diesla to mogłoby fajnie współpracować?
Zdaję sobie sprawę, że to niezła rzeźba, ale jakby zrobić przekładkę takiego silnika razem ze skrzynią może nie byłoby z tym strasznie dużo roboty?

A może inny silnik?

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: sob mar 28, 2009 6:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
No niby dobrze kombinujesz bo do silnika z mazdy wolniejsze mosty daly by super efekt.... w terenie :mrgreen:

Tylko żeby tak zrobić musiał byś najlepiej na dawcę kupić angola, bo masz gotowe mocowania, elektryke i sterowniki.

Tylko zasadniczo nie prościej kupić gotowca, no chyba że nie masz co robić to dobry pomysł :mrgreen:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: sob mar 28, 2009 9:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Tak sobie wymyślam. :mrgreen:
Wiem, że to kupa roboty i efekt niepewny, ale mój silnik nieciekawie pracuje i tak sobie rozważam różne alternatywy. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz mar 29, 2009 8:35 am 
A co dokładnie sie dzieje z tym twoim silnikiem :?: Jak jesteś z niego zadowolony (co do osiągów i spalania) to może kup jakiś używany. Koszty mniejsze a roboty o wiele mniej i na sekwencje by Ci wystarczyło :lol: .Pozdr


Na górę
   
Post: ndz mar 29, 2009 11:55 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
aa szkoda gadać, od wymiany rozrządu nie minęło 20 tyś. km a napier....dala coś strasznie - muszę dobrego mechanika znaleźć. Osiągi i spalanie w normie, oleju nie bierze.

A używany silnik 2.0 V6 to 3,5-4 tyś. zł, gazownia kolejne 3 tysie - nie wiem czy to tak tanio. :lol:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz mar 29, 2009 2:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt sie 01, 2008 9:43 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Łask
No szukaj angola w dieslu i do dziela :mrgreen:

Jakiś czas temu był takowy niepoobijany za 6500 także na jedno wyhodzi, a zyskujesz dużo zabawek na przyszłość :wink:

_________________
Była krótka 1.9 td, Long 2.0 TDIC i GV Cabrio 2.0
Jest GV 2.0 TD i GV 2.0 TD :D


Na górę
Post: ndz mar 29, 2009 3:56 pm 
Przelicz sobie te wszystkie koszta dokładnie Kozioł i dojdziesz do wniosku że jednak ten swój silnik trza reanimować.Sam to przerabiałem. No chyba że lubisz ryzyko i nie bojsz sie prawa to kup tego angola i przeszczep go na papiery swojej 8) Ale ja nic już nie mówie :lol:


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl