suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 1:55 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 18, 2010 9:42 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
Witam,

mam pytanko do tych, którzy przerabiali już ten temat.

Chce się zamienic na automat (3 biegowy).

Muszę mieć:

skrzynia,
dwa pedały
lewarek
.
Coś jeszcze?

belka pod skrzynią, poduszki zostają czy trzeba wymieniac?

jakies linki obrotomierza?



Mam u siebie tempomat, ale po zmianie pedałów chyba się skonczy jego uzywanie, prawda?

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Post: pn paź 18, 2010 9:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
chłodnica jeszcze

a skąd masz automata?

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: pn paź 18, 2010 9:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
mam opcję zamiany, jutro bede jezdzil druga suka i zobacze w jakim jest stanie.

chłodnica oleju?

Jak bedzie duzo grzebania to mi sie nie chce, ale jak odkrecic a potem przykrecic automat i pedały to wchodzę w to :mrgreen:

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Post: pn paź 18, 2010 9:56 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
chłodnica oleju jest w głównej chłodnicy i ją też musisz wymienić

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: pn paź 18, 2010 10:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
Tego nie wiedziałem.

Wszystko wydaje się być proste poza wymianą pedałów u mnie, mam jakies ciegna i czujniki od tempomatu :mrgreen:

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Post: wt paź 19, 2010 12:10 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
moze prosciej policzyc przełozenia
według mnie automat silnik 8v silwerstony 30 cali to zła konfiguracja

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt paź 19, 2010 9:17 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 17, 2008 5:31 pm
Posty: 710
Lokalizacja: Kraków
u danielsa znalazłem to:

Vitara 92 Gear ratios
1st 3.652
2nd 1.947
3rd 1.379
4th 1.00
5th 0.86?
Reverse 3.670

Vitara Automatic Transmission
1st 2.826
2nd 1.493
3rd 1.000
4th 0.730
Reverse 2.703

ale dla trzybiegowego automatu nie mam info, musi mieć szybsze przełożenia od czterobiegowego, może faktycznie to słaby pomysł, bo nie mam planu wkladac innego reduktora ani przełożen..

_________________
Zabawka na 31'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl