suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 11:14 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 144 45 46 47 48178 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt paź 11, 2011 7:37 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
Bez tego gówna pewnie z 10k by kosztowała, a tak kicha :D

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 9:13 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Cordoba_2004 pisze:
http://otomoto.pl/suzuki-vitara-zadbana-C20865659.html :)


To powinno być karalne :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 9:42 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 11, 2011 7:30 pm
Posty: 8
Witam szanowne grono. Jestem nowy. Noszę się z zamiarem zanabycia 2.0 16v i tak tu trafiłem.
W najbliższy ŁiKeNd chciałbym obejrzeć takie "cusik":
http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-C20876110.html
Może ktoś z Was wie coś więcej o tym egzemplarzu, może ktoś juz go oglądał? Trochę sobie siedzę na tym forum od kilku lat i "porozczytowuję" czasem i zbieram wiadomości na temat vitarek - czy w 2.0 16v ten problem z simmeringiem wału to taka straszna przypadłość, naprawdę nie da się tego zrobić raz na 5 lat (tyle zamierzam użytkować)? Może ktoś ma jeszcze 2.0 w automacie - jak to się sprawuje (z opinii na tym forum automaty w vitkach są nie do zdarcia)? Rocznie robię ok 30 tyś i w tygodniu muszę zjechać kilka razy do lasu albo na pole - mam już dośc wieszania sie osobówki - vitka by mnie urządzała, a ponieważ utrzymywanie dwóch aut jest bez sensu więc 70% to będzie asfalt (offroad nie wchodzi w grę - sorry że sie narażam :)). Zakładając dobry stan silnika i napędów jaka jest sensowna cena zakupu bo średnio się orientuję - obecna cena jest mrocznie zaporowa :)
Z góry dzieki za odpowiedzi i rady
Może jest ktoś z Radomia lub Wawy kto mógłby mi pomóc w oględzinach - nigdy nie jeździłem 4x4.
Pozdrawiam


sorki już się poprawiłem :) - przywitany!


Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 10:05 pm przez ciclu, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt paź 11, 2011 9:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
A kulturalnie witamy się tu http://suzuki.info.pl/forum/viewforum.php?f=37&sid=c3eba034910a79ccaf3b378d5c74bf71 potem dopiero czytamy pytamy i piszemy ile chcemy NO :!:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:22 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ja wymienilem u siebie 4 lata temu ten uszczelniacz w 2.0 16v cabrio, zrobilem 40 tysiecy i nic wiecej sie z nim nie dzieje, a auto czasami zapeirdziela w trasie ( nad morze i z powrotem cabrio na atekach 225/75/16) jak i czasami pociagnie przyczepe i przewiezie po wyjebach znajomych wiec nie widze problemu, uszczelnaicz kupilem orginalny w suzuki ( mi padl przy przebiegu 52 tysiace (dziwne)) 16 tysiecy - wiesz, wszystko od stanu auta zalezy, ja za swoja zaplacilem DUZO i nie zaluje wydanych pieniedzy

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:28 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 11, 2011 7:30 pm
Posty: 8
jasna sprawa - byłbym w stanie wydać nawet te 16 jezeli odwdzięczą sie bezawaryjnością.
A co do rozrządu - bo spotkałem się z opinią na forum że wytrzymuje tyle co pasek w 1.6 (osobiście nie chce mi się w to wierzyć) - potwierdzasz czy nie?


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:32 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
ciclu pisze:
http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-C20876110.html
Może ktoś z Was wie coś więcej o tym egzemplarzu, może ktoś juz go oglądał? Trochę sobie siedzę na tym forum od kilku lat i "porozczytowuję" czasem i zbieram wiadomości na temat vitarek - czy w 2.0 16v ten problem z simmeringiem wału to taka straszna przypadłość, naprawdę nie da się tego zrobić raz na 5 lat (tyle zamierzam użytkować)? Może ktoś ma jeszcze 2.0 w automacie - jak to się sprawuje (z opinii na tym forum automaty w vitkach są nie do zdarcia)? Rocznie robię ok 30 tyś i w tygodniu muszę zjechać kilka razy do lasu albo na pole - mam już dośc wieszania sie osobówki - vitka by mnie urządzała, a ponieważ utrzymywanie dwóch aut jest bez sensu więc 70% to będzie asfalt (offroad nie wchodzi w grę - sorry że sie narażam :)). Zakładając dobry stan silnika i napędów jaka jest sensowna cena zakupu bo średnio się orientuję - obecna cena jest mrocznie zaporowa :)
Z góry dzieki za odpowiedzi i rady
Może jest ktoś z Radomia lub Wawy kto mógłby mi pomóc w oględzinach - nigdy nie jeździłem 4x4.


mmmm, 2.0 16v w automacie - biały kruk :) mniam...
Wątpie zeby ktoś miał z tym jakieś doświadczenie tutaj.
Odnośnie uszczelniacza wału to jak zrobisz na dobrych częściach (chyba ASO warto odwiedzić) to powinno pojeździć sporo, tym bardziej że nie bedzie "ofrołdu". U mnie już prawie dw lata działa a jeżdże w terenie troche też.
Jesli auto do jazdy glownie po rownym to moim zdaniem 2.0 16v jest nie do zdarcia a jest też sporo kucy pod maska wiec nie bedziesz zawalidrogą :) Jeśli trafisz egzemplarz w dobrym stanie to długo bedzie Ci służył.
Cena sporawa. Tyle dałem za swoją z M/T z tego samego rocznika 2 lata temu.

Co do opisu w aukcji to nie widze tych przeciwmgłowych ani welurowej tapicerki ;) No i moc jakaś nietypowa jak na ten silnik.
Sprzęgiełka ma nie oryginalne, to mnie zastanawia.
Jeśli chodzi o pomoc w oględzinach to nie czuje się ekspertem, ale w weekend jestem w Warszawie, wiec mogę podjechać i pomarudzić. Napisz PW jak by trzeba bylo podjechać.
Niestety z automatem malo mialem do czynienia a tutaj przydal by sie ktoś obeznany w temacie A/T.

pozdr
Dan

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:37 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 11, 2011 7:30 pm
Posty: 8
Ok. dzięki wielkie - w razie draki dam znać.
Jeszcze jedno mnie trapi - czy ta skrzynia w 2.0 jest taka sama jak w 1.6? - czy może v6?
Co do mocy to dzwoniłem dzisiaj do właściciel-ki :) podejrzewam ze wpisała kw z dowodu. Sprzęgiełka mam nadzieje że manuale :) welurem i przeciwmglistymi :) sie nie przejmuję - ogólnie cała koncepcja tego auta mi sie bardzo podoba - od dwóch lat juz ja kupuję - najbardziej denerwuje mnie to że za tyle kasy nie będe miał klimy :evil: :evil: :evil: :evil: . No i blaszka taka jak w S60 byłaby wskazana - "alumunium" mmmmmmmmmm - palce lizać :)


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
rozrzad co 120 tysiecy robimy w v6 i r4 2.0 , owszem wytrzymuja i 200, powyzej 200 juz je slychac neimilosiernie i jest ryzyko..... silniki kolizyjne , jesli robic rozrzad to TYLKO na orginalnych czesciach, unikac "tanich" rozrzadow z allegro, pokazywalem jak wyglada lancuch po 5 tysiacach, byl dluzszy od lancucha 200 tysiecy orginalnego . . .

mam obie vitary - longa i cabrio, na trasy odradzam 3D ( kocham swoje cabrio i na nic bym sie nie zamienil) ale fakt jest faktem, 30 cm roznicy w rozstawie a komfort jazdy .... ehhh

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 10:57 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 11, 2011 7:30 pm
Posty: 8
vaiker pisze:
rozrzad co 120 tysiecy robimy w v6 i r4 2.0

cały rozrząd razem z łańcuchem czy tylko jakieś napinacze i prowadnice?
cały rozrząd dobrej jakości z wymianą = ulotnienie się z konta ok 2000 polskich złociszy? - dobrze kombinuję?


Na górę
Post: wt paź 11, 2011 11:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
lancuch glowny do longa da sie za 450 zeta dorwac, lewy i prawy po 2 stowki, slowo "napinacz" jest uzywane nad wyrost, on sie prawie nie zuzywa, wytarciu natomiast podlegaja slizgi, je tez pasuje wymienic, chinski rozrzad kupisz za 1200-1500 i masz napinacze,slizgi,lancuchy i ZEBATKI, ale ryzyko ze sie to powyciaga wszystko niestety jest, no i spotkalem sie w tych chinskich zestawach ze napinacze sie rozlatywaly ( konkretnie mechanizm zapatkowy ktory nie pozwala na poluzowanie lancucha po zgaszeniu silnika ( zeby sie nie przestawil)) wiec co kto wybierze to jego brocha, do r4 bedzie troche taniej no i elementow mniej, przy dobrych kombinacjach za tysiaka podejzewam ze kupi do r4, za 1300 by poskladal v6, zebatki moga zostac, one sie nie rozleca, napinacze bym zostawil, slizgi do wymiany, szczegolnei slizg lanucha glownego, bo tych mniejszych jak patrzylem to prawie sie nie wycierają, prawda taka ze wymienisz ten rozrzad i nastepne 120 tysiecy masz z glowy, smieszy mnie haslo " ROZRZAD DROGO ! !" - policz co ile wymieniasz rozrzad w zwyklej corsie, co 40-50 tysiecy, napinacz i pasek tez ze 2-3 stowki kosztuja, pomnoz sobie i chlopie . . . Za Twojej kadencji tym autem wiecej tego nie ebdziesz musial robic ; ]

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr paź 12, 2011 7:50 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4486
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Lancuch ma ta zalete że jesli sie zuzywa to stopniowo. Wiec zanim narobi bigosu to powinien dać znać głośną pracą. U mnie jest juz przynajmniej 170kkm i jeszcze jest cicho i spokojnie (mam taką nadzieję :)).

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: śr paź 12, 2011 10:39 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
danthe pisze:
ciclu pisze:
http://otomoto.pl/suzuki-vitara-2-0-C20876110.html
Może ktoś z Was wie coś więcej o tym egzemplarzu, może ktoś juz go oglądał? Trochę sobie siedzę na tym forum od kilku lat i "porozczytowuję" czasem i zbieram wiadomości na temat vitarek - czy w 2.0 16v ten problem z simmeringiem wału to taka straszna przypadłość, naprawdę nie da się tego zrobić raz na 5 lat (tyle zamierzam użytkować)? Może ktoś ma jeszcze 2.0 w automacie - jak to się sprawuje (z opinii na tym forum automaty w vitkach są nie do zdarcia)? Rocznie robię ok 30 tyś i w tygodniu muszę zjechać kilka razy do lasu albo na pole - mam już dośc wieszania sie osobówki - vitka by mnie urządzała, a ponieważ utrzymywanie dwóch aut jest bez sensu więc 70% to będzie asfalt (offroad nie wchodzi w grę - sorry że sie narażam :)). Zakładając dobry stan silnika i napędów jaka jest sensowna cena zakupu bo średnio się orientuję - obecna cena jest mrocznie zaporowa :)
Z góry dzieki za odpowiedzi i rady
Może jest ktoś z Radomia lub Wawy kto mógłby mi pomóc w oględzinach - nigdy nie jeździłem 4x4.


mmmm, 2.0 16v w automacie - biały kruk :) mniam...
Wątpie zeby ktoś miał z tym jakieś doświadczenie tutaj.
Odnośnie uszczelniacza wału to jak zrobisz na dobrych częściach (chyba ASO warto odwiedzić) to powinno pojeździć sporo, tym bardziej że nie bedzie "ofrołdu". U mnie już prawie dw lata działa a jeżdże w terenie troche też.
Jesli auto do jazdy glownie po rownym to moim zdaniem 2.0 16v jest nie do zdarcia a jest też sporo kucy pod maska wiec nie bedziesz zawalidrogą :) Jeśli trafisz egzemplarz w dobrym stanie to długo bedzie Ci służył.
Cena sporawa. Tyle dałem za swoją z M/T z tego samego rocznika 2 lata temu.

Co do opisu w aukcji to nie widze tych przeciwmgłowych ani welurowej tapicerki ;) No i moc jakaś nietypowa jak na ten silnik.
Sprzęgiełka ma nie oryginalne, to mnie zastanawia.
Jeśli chodzi o pomoc w oględzinach to nie czuje się ekspertem, ale w weekend jestem w Warszawie, wiec mogę podjechać i pomarudzić. Napisz PW jak by trzeba bylo podjechać.
Niestety z automatem malo mialem do czynienia a tutaj przydal by sie ktoś obeznany w temacie A/T.

pozdr
Dan



ja trochę automatami jeździłem, ale nie w Vitce. Też mogę przejechać i obejrzeć, z Danthem lożę szyderców zrobimy ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr paź 12, 2011 12:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 15, 2010 7:09 pm
Posty: 1012
Lokalizacja: Mińsk Mazowiejski
to jak taka ekipa pojedzie to już se kupił vitare :lol: jeśli opis auta będzie mocno przesadzony i odbiega od stanu faktycznego to chciał bym widzieć minę sprzedającego jak zaczniecie ją oglądać

_________________
było 2.0 16V w bulwarowym stylu


Na górę
Post: śr paź 12, 2011 2:29 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 11, 2011 7:30 pm
Posty: 8
Dzięki za chęć współpracy ale bez przesady - nie będziemy robic cyrku :). Nie jestem mocno napalony na zakup tego auta bo nie ma klimy :evil: i to mnie strasznie zniechęca, komfortem jazdy też nie poraża. Wydać na 13 - letnie auto (i z cała pewnościa nie jest to klasa premium) - ok 15 koła + rozrząd + sensowne laczki zimowe z kożuchem + uszczelniacz wału + oleje wszędzie gdzie się da i chłodziwo + ewentualnie cewki + prawdopodobnie lpg będzie koniecznością = :shock: :shock: :shock: :shock: - no i jeszcze ta blacha + podwozie i rama do konserwacji - ja je-bi-ę!!!!!!!! :evil:
Obawiam się że życie zmusza mnie do "fałweja w tedeju" :cry: :cry: :cry: :cry:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2659 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 144 45 46 47 48178 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl