suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz lis 10, 2024 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pn gru 12, 2011 7:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz cze 19, 2011 1:18 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Bydgoszcz
HA !!!!!!!!!

NuVo, więcej się nie kłóć z wujem 8)

Jest u nas fabryka autobusów i tam PU to tonami schodzi. I trzyma naprawdę piekielnie mocno.

_________________
Sidekick + :)
SPRZEDAM 1,6 16V
czek dys ałt!


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 7:58 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie wiem jaką znasz technologię remontów/napraw, ale sądząc po podejściu to raczej są metody znane w środowiskach handlarzy autami.Korzystam owszem z takiego kleju ale nie bez dodatkowego łączenia, tak jak chociażby nity o których pisał Łukasz lub spawanie punktowe.
Być może znane mi metody są zbyt archaiczne :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 10:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz cze 19, 2011 1:18 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Bydgoszcz
NuVo, na przykładzie wcześniej wspomnianego przeze mnie kielicha - miałem dwie dziury po rudej o wymiarach 10x2cm (około) i 3x4 cm :)
Miałem to spawać? ... . Zresztą, nie będę się tłumaczył :lol:
a tak w ogóle to handlarz by to pospawał byle jak, byle jak pomalował a nie kupował stosunkowo DROGIE PU. Robię to dla siebie i właśnie dlatego zrobiłem tak jak zrobiłem.

_________________
Sidekick + :)
SPRZEDAM 1,6 16V
czek dys ałt!


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 10:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
ostatecznie jednak sam nie używam PU do napraw we własnym aucie. w dziury albo wspawam łatkę albo jak już jest masakra to wymieniam cały element PU nie powstrzyma korozji tylko ją schowa poza tym rolka drutu i butla CO2 to lepiej wydane pieniądze. jako uszczelnienia korzystam albo z silikony (bo tani) albo z kleju do szyb bo jest lepszy od PU
wracając do tematu mam w planach wypełnienie nadkoli gumą, poszerzenia mam już plastikowe. chodzi tylko o usunięcie starych plastikowych nadkoli i wygładzenie wnętrza, żeby syf się nie trzymał. jako połączenie użyję nitów z szerokimi łbami. nity są w porządku, tak jak tyrtytka. tanio, szybko, łatwo i przyjemnie. a nie tam się w kleju mazać. lepsze od nita są tylko dwa nity

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pn gru 12, 2011 10:39 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 04, 2009 9:02 pm
Posty: 779
Lokalizacja: Kozy\ Bielsko-Biała
tez nie jestem zwolennikiem jakiegos klejenie ( chodz wiem ze sa bardzo dobre kleje) , wole punktowo pospawac, zalac minia, uszczelnic klejem do szyb i mam latke zrobiona tak ze zadaen klej nie jest w stanie tak trzymac sztywnosci, nie odpadac i nie chowac rudej... ale to moje zdanie

_________________
moja kochanka :)
1,6 8V mercedes 124 + dystans 2", focus + s1106,body lift 2", 31x10,5 R15, xtr 1200 speed syntetyk, hi-lift, LR tyl :)
niestety sprzedana.. :(


Na górę
Post: pn gru 26, 2011 8:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
lukasz.szettel pisze:
jako uszczelnienia korzystam albo z silikony (bo tani)


zwykły octowy?


Na górę
Post: wt gru 27, 2011 7:16 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 20, 2010 8:04 pm
Posty: 1195
Lokalizacja: Busko Zdrój/Chmielnik
Robsik pisze:
lukasz.szettel pisze:
jako uszczelnienia korzystam albo z silikony (bo tani)


zwykły octowy?


:shock: korozja murowana!!

_________________
Vitara 1,6 8v sidekick + gaz
lift 2'' [PRZÓD: merc+dystans @Robsik TYŁ: audi+lublin] + bodylift 2''
BFG KM1 MT 30''x9,5 na felgach ET-18,35
obniżony przedni most 2'' @Robsik


Obrazek


Na górę
Post: wt gru 27, 2011 11:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
no właśnie o tym pomyślałem


Na górę
Post: pn kwie 30, 2012 9:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 27, 2011 9:59 pm
Posty: 334
Lokalizacja: Kościerzyna
odkręciłem seryjne poszerzenia nadkoli w 3d i tragedi niema tylko lewy przedni błotnik u góry jest przegnity , dziura od rantu do góry 5cmx10cm , chciałem zamiast tych plastików dać pas transmisyjny , ale niema do czego zamontować z jednej strony... o te 5cm podciąć nadkola z przodu... ?to wtedy wewnętrzne nadkole by było niżej niż to na zewnątrz ? jak z przodu mocujecie pas to rozumiem że do nadkola wewnątrz (tam gdzie seryjnie był plastik) i do rantu błotnika ?

Czym można zaślepić kwadratowe dziury w progu (dziury po mocowaniu blaszki trzymającej nakładkę na próg)

_________________
była :
Vitara JLX 1.6 8v


Na górę
Post: wt maja 01, 2012 6:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 08, 2011 10:34 am
Posty: 216
Lokalizacja: częstochowa
piotr_z pisze:
poszerzenia sa dla leszczy


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

_________________
http://www.youtube.com/user/LSprojekt?feature=mhee#p/a

albo suzuki albo nic.


Na górę
Post: pn mar 28, 2016 8:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 21, 2016 5:07 pm
Posty: 40
Przepraszam, że odgrzewam temat.

Chcę zdjąć poszerzenia nadkoli fabryczne, czy zostawić to tak bez niczego (nadkole blaszane, a pod spodem plastikowy błotnik ochronny)

Pomijam, że można zrobić +10cm z pasa transmisyjnego, ale aktualne opony i koła nie wymagają takiego zabiegu.

Skręcić jedynie wkrętami, żeby nie latało i nie było przerw w które będzie błoto wpadać w większej ilości?
Czy może coś w kształcie litery U dać mocowanego z jednej strony do blachy a z drugiej do plastiku wewnątrz?


Na górę
Post: pt paź 07, 2016 4:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn mar 21, 2016 5:48 pm
Posty: 56
Silnik: 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Też trochę wykopię.

Ja z kolei mam problem ze zdjęciem fabrycznych poszerzeń tylnych nadkoli w Longu V6. Wydłubałem już trzy plastikowe kołki od dołu, ale coś jeszcze zdaje się je trzymać. Czy ktoś byłby w stanie udzielić jakiejś wskazówki? :wink:


Na górę
Post: pt paź 07, 2016 10:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Robiłem parę lat temu kumplowi blacharkę w longu... z tego co pamiętam to są jeszcze spinki pomiędzy błotnikiem, a plastikowym poszerzeniem, jak się nie mylę, w aso suzuki te spinki były tańsze niż podróbki w sklepie,
Qrde mam nadzieję że się nie mylę bo to dawno było :roll:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl