suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 7:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 79 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:05 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
mdeja pisze:
czaykowski pisze:
mdeja pisze:
t;]
2. Silniki BMW są majstersztykiem inżynierii ale nie przepadają za pracą w takich kątach smarowania jakie osiągają w terenówkach. To silniki dobre do osobówek które są katowane ale na płaskim.


nie do końca się zgodzę bo mamy u siebie dwa auta z 3.0 i 3.5 z bmw i po pogłębieniu miski i jakichś tam zabiegach robią w każdych warunkach, extremalnych.

No ale widzisz - troche dłubnięte są jak sam piszesz. Ale tak czy siak - nie wsadzisz rzędowej V12 bo mają podobną długość :wink:


oczywistą oczywistością jest to żenigdy nic nie pasuje tak jak powinno i trzeba kombinować :mrgreen:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:08 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Ale Vitara nie ma tak długiej komory silnika jak Patrol. Zresztą popatrz pod maskę w Vitarze V6 - jest tam kosmicznie ciasno żeby gdziekolwiek łapy wsadzić.....

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:23 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
ależ ja się po tym "oboma ręcyma" podpiszę bo jak pisałem już na początku tego wątku, dla mnie ta cała rzeźba mija się z celem jakoś ... :roll:

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Może nasz chór przekona Masmo żeby tylko przełożenia zmienił na wolniejsze.

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:34 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
ja bym kombinował z 2.0 R4 z GV - krzywą momentu ma bardziej płaską niż 2.0 V6, jest mniej skomplikowany, czyli tańszy w utrzymaniu, no i koszerny :lol:


albo od razu 2.7 V6 - jak się bawić to się bawić :twisted:

_________________
2.0 V6


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:41 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
czaykowski pisze:
ależ ja się po tym "oboma ręcyma" podpiszę bo jak pisałem już na początku tego wątku, dla mnie ta cała rzeźba mija się z celem jakoś ... :roll:


Zgadzam sie z Krzychem :!: Ludzie motaja, buduja potwory, a to powodouje ze wiecej sie siedzi w garazu niz w terenie...

Najewazniejsze to poznania mozliwosci swego auta i wyrobienie w sobie pewnych zachowan w terenie.

Krzychu napewno kojarzy Karola z Czerska. Gosc jest dobry w te klocki. Kiedys objezdzal wszystkich prawie seryjnym Samurai. Potem zaczol motac i sie zamotal. Teraz stwierdzil ze znow wraca do korzeni. Samurai lekko zmodyfikowany i heja. Ostatnio z braku auta pojechal na rajd seryjnym samim...tylko mt zalozyl...i objechal niejednego zmotanego potwora....

Moral z tego taki...Masmo jezdzij jezdzij i jezdzij...zobaczysz jak wiele potrafi twoja maszyna....nie twierdze ze nie masz doswiadczenia....wiec nie odbieraj tego zle....ale czlowiek uczy sie cale zycie...a jak zaczniesz motac to nie wyjedziesz z garazu...albo wyjedziesz i zaraz do niego wrocisz...

Dla przykladu znam jeszcze jednego goscia ktory potwierdza ta regule...Mial rockyego 2.8 td i potrafil nim objechac nie jednego kilku litrowego benzyniaka....choc mial tylko (chyba 70KM)....ale apetyt mu urusl...Postanowil wrzucic do swojej maszyny 300konny silnik z BMki...trwa to juz 6 miesiecy...ostatnio wydawalalo sie ze to bedzie juz jezdzic....ale na Kaszubach noca na pierwszym OS skonczyl po 500 m ...

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 10:43 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
No ja też pisałem o 2.0 z GV. 2.7 jest wielki i potrafi przemielić bebechy dyfra w GV - sam dyfer nie pęknie przedni - ale mechanizm różnicowy potrafi zostać przemielony. W terenie - SuziXL miał tak podczas jazdy w śniegu.....

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 12:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 15, 2007 6:49 pm
Posty: 1169
Zacznę od tego, że to co nawpisywałem poniżej, to nic osobistego ;)

Cybm pisze:
Zgadzam sie z Krzychem :!: Ludzie motaja, buduja potwory, a to powodouje ze wiecej sie siedzi w garazu niz w terenie...


to nawet nie chodzi wg mnie o spędzanie czasu w garażu, wszyscy mamy znajomych którzy żyją z tego że budują terenówki, ludzie wkładają niewiadomo co do swoich aut których i tak nie potrafią obsługiwać.
każdy z nas, jeśli stać go na to może sobie taką usługę zamówić i odebrać po kilku(natsu, dziesięciu) tygodniach gotową maszynę.
wyścig zbrojeń pewnie nigdy się nie skończy.
chyba że sam powiesz sobie stop w odpowiednim momencie.
w tej chwili mamy w naszym teamie 4 auta przygotowane do ekstremalnego terenu i 7 takich które w terenie bardzo dobrze się bawią z minimalnymi modyfikacjami.
ja jestem ten 8, bo auto nadal na kołkach, ale wiem że z Vitary nie zrobię maszyny która będzie zaciekle walczyć z super zmotami - bo vitara ma swoje ograniczenia o których wszyscy tu widzą, więc po co rzeźbić.
trzeba jeździć i dobrze się bawić.
jestem pilotem w extremie, mamy fajną zabawkę z mechanikiem, elektrykiem, blokadami i wszystkim co potrzeba w tej zabawie i wiem że aby tak jeździła Vitara, przestałaby być Vitarą …

Cybm pisze:
Najewazniejsze to poznania mozliwosci swego auta i wyrobienie w sobie pewnych zachowan w terenie.


dokładnie.

Cybm pisze:
Krzychu napewno kojarzy Karola z Czerska. Gosc jest dobry w te klocki. Kiedys objezdzal wszystkich prawie seryjnym Samurai. Potem zaczol motac i sie zamotal. Teraz stwierdzil ze znow wraca do korzeni. Samurai lekko zmodyfikowany i heja. Ostatnio z braku auta pojechal na rajd seryjnym samim...tylko mt zalozyl...i objechal niejednego zmotanego potwora....


właśnie, Karol jest świetnym przykładem jaki warto przedstawić w tej dyskusji, nieważne czy jeździł szybko czy w przeprawie, trzaskał gości w superzmotach samuraiem na zwykłych bfg.
czyli co? da sie.
tylko trzeba umieć.
i co jeszcze, naprawdę sporo z super zmotanych aut dostanie w tyłek od tego właśnie seryjnego samuraia, bo zamiast zastanawiać się miesiącami co tu jeszcze motać, Karol jeździł w teren i nabywał doświadczenie którego niestety teraz, w tym "sporcie" ma coraz mniej osób w coraz lepszych furach ...
z Karolem rozmawiałem pijany raz w życiu i nie chcę go tu jakoś szczególnie hołubić i wystawiać pod niebiosa, po prostu wiem że takich "Karolów" jest dużo a tak naprawdę, to każdy powinien być takim "Karolem"…

_________________
Był Samurai, Vitara, Grand Vitara, Patrol, Jimny, Vitara, Grand Vitara. Jest Jimny i duże terenowe Mitsubishi
Suzukowcy.pl . Ojagoo.pl . Ready2go.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 12:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Może skończycie mi tu filozofie uprawiać :wink: . Kasztanicie mi temat :evil: .
Chce wiedzieć jakie mnie czekają ewentualne problemy techniczne. Jak będą trudne do przeskoczna to kupię Jeep'a :wink: :lol: .

mdeja pisze:
Może nasz chór przekona Masmo żeby tylko przełożenia zmienił na wolniejsze.

Za 900$? To się nie opłaca..... Będę katował na jedynce :wink: :lol: Muszę się tylko nauczyć przyhamowywać na ostrych zjazdach bo silnik słabo hamuje.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Ostatnio zmieniony śr mar 19, 2008 12:22 pm przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 2:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 22, 2007 9:27 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Kraków
kup jeepa :D roboty tyle samo ,części droższe, frajda inna i moc to naprawde nie wszystko - mam 190KM + 2 wyciągarki - czarną vitkę (pipona) i zielono-niebieską (duuda) -bo gorzej prowadzę
ale niech moc bedzie z tobą

_________________
LR DII " krówka" DO SPRZEDANIA
http://www.alternativa.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 9:37 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mija chyba 5 rok jak liftuje vitara i panowie doswiadczenia z jazdy jezdze co sobota plus rajdy
jest to naprawde dobry samochód to rajdów w klasie wyczyn
ale trzeba go poznac pokochac polubic lub sprzedac
jak najmiej zmian mam prawie 90 procent vitary w vitarze i dlatego moge przejzdzic sezon bez awari
to ze vitara wymaga zmiany przełozenia to nornalka bo ma bardzo szybkie
dlatego potrzebuje mało agresywnych opon na orginalnym redukorze

w tym roku chce pojechac 1-2 rajdy w extremie dla sprawdzenia :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 19, 2008 11:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
To trzymamy kciuki :D

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 21, 2008 11:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
....jak najmiej zmian mam prawie 90 procent vitary w vitarze i dlatego moge przejzdzic sezon bez awari....

Generalnie też się z taką zasadą zgadzam, dlatego myślałem o silnikach z Vitary. Miałbym 55% Vitary 1,6 8V i 40% Vitary 2,0 i 5 % zmot Sławkowych (most + lift). :wink: Lubie Vitarę a jeszcze bardziej bym polubił gdyby chętniej reagowała na gaz :wink: .
Teraz jakbym miał kupować to szukałbym chyba 2,0.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 26, 2008 9:36 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Ale rozummiem że krótką 2.0 - taką jak Vaikera. Tam do jadu wystarczy zmienić przełożenia w mostach bo ona ma szybkie - na takie z 1.6. Ale przekonuje go do tego a on oporny

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 27, 2008 10:17 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
mdeja pisze:
Ale rozummiem że krótką 2.0 - taką jak Vaikera. Tam do jadu wystarczy zmienić przełożenia w mostach bo ona ma szybkie - na takie z 1.6. Ale przekonuje go do tego a on oporny

Dokładnie :!: To byłaby optymalna konfiguracja jak dla mnie. Szybka i mocna przeprawówka. Dodać blokady i jakieś fajne opony 31" i byłby wymiatacz :!:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 79 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl