piotrk pisze:
Nikt nie pisze, to ja napisze (choć mam 1.6 16V). W 2.0 16V lubi pójść uszczelniacz na wale (pod kołem zamachowym) - upierdliwa robota - i cewki ... ponad 600 zł JEDNA sztuka nowa

(a potrzeba 4ry). A tak to fajny silnik i ma niezłego kopa

Ja mam 2.0 - wymieniałem już uszczelniacz na wale bo kupilem z cieknącymm lekko (jest dokładnie taki sam jak w V6 i jest dostepny w zamienniku, ale nie polecane sa zamienniki tego elementu

. Cewki chyba jeszcze ok

przynajmniej mam nadzieje bo zamiast opon musialbym kupic cewki

Jeździ sie tym bardzo fajnie, jak na małe 4x4 to ma sporego kopa. Spalanie 10-12 na 100 po miescie. Czasami jak mi sie nudzi to mam przednią zabawę zawstydzając jakieś małe "hot-hatche" na światłach

Problem jest taki ze czesci do 2.0 sa sporo droższe niż do 1.6. Źródło tanich części z USA nie działa bo tam nie było 2.0 oferowanej. Oryginalne blaszane fele 16" sa do niczego - bardzo ładnie zapychają się błotem/śniegiem i strasznie trudno je oczyścić a jazda z predkościa >30kmh jest wtedy niemożliwa. Felgi 15" nie pasują - nie wchodzi przedni zacisk.