suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 8:49 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 532 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 8:47 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
vaiker pisze:
masmo pisalem co tzreba zrobic zeby tyl nie obcieral, zamien po tygodniu jazdy te sprezyny stronami i uloz je lepiej w gniazdach ( minimalnieje tzreb a wysunac tak aby bok drutu sprezyny zlewal sie z boczkiem kielicha ale miarowo siadal na gumowej podkladce, sprawdzone w 3 autach i robi swietnie., .

Dobra spróbuje i może dodam ten wąż na spreżyne.
vaiker pisze:
montowania sprezyn z tylu - szybciej niz ze sciagaczami mozna to zrobic wlasnie za pomoca wyjecia poloski z mostu i odkreceniu poloski z lewej strony od mostu, odkrecamy tez drazek od zwrotnicy i podnosnikiem pieknei dzwigamy lub opuszczamy wachacz a z nim sprezyne.

Półoś prawa jest tylko na wcisk, tak?? Wystarczy ją podważyć i wyjąć?
Lewą trzeba odkręcić wraz z wyjściem z mostu????
slaw pisze:
masz racje dziwnie te springi stoja
albo brakuje dystansa pod sierzanta albo trzeba je skrucic :wink:

Dystans pod sierżanta :shock: :shock: . Nie dałem żadnego dystansu. Możesz coś więcej napisać. Zdjęcie???

No cóż. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. :cry: :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 9:54 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Cytuj:
co do montowania sprezyn z tylu - szybciej niz ze sciagaczami mozna to zrobic wlasnie za pomoca wyjecia poloski z mostu i odkreceniu


Możesz mnie oświecic po co ściagac półosie do wymiany tylnych sprężyn?? :shock:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 10:10 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Cytuj:
co do montowania sprezyn z tylu - szybciej niz ze sciagaczami mozna to zrobic wlasnie za pomoca wyjecia poloski z mostu i odkreceniu

Możesz mnie oświecic po co ściagac półosie do wymiany tylnych sprężyn?? :shock:

Chyba chodzi o przód. Pomyłka w druku :wink: :D

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 12:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Tak tez myslałem ale wołałem się upewnic :mrgreen:

Ja przy zmianie spręzyn z przodu też tylko odkręcam zwrotnice od wachacza.

@Masmo, Twój sierżant jest teraz bardzo napiety, bedzie chchiał sie urwac.
Musisz wykonac dystans między mocowanie sierżanta a most.
Dokładna wysokośc zna sławek.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 12:48 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
przepraszam, chodizlo mi o przod ; ] co do prawej polosi - tylko wysowamy ( delikatnie, ja uwalilem uszczelniacz, koszt nowego 10 zlotych) a lewa jest przykrecona na 3 srobach w ksztalcie trojkata do wyjscia z mostu)

dystans pod sierzanta - nawet o tym nie pomyslalem, ale iwem ze niebawem bede go mial ; ]


co do odkrecania zwrotnic od wahacza - tez dobre rozwiazanie, ale ja mam kute wahacze w swojej z wtloczonymi galkami wiec jest skomplikowane, ale pomysle i przygladne sie lepiej;]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 12:59 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
masz racje dziwnie te springi stoja
albo brakuje dystansa pod sierzanta albo trzeba je skrucic :wink:

Byłbym zobowiązny za zdjęcie i/lub wskazówki jak taki dystans ma wyglądać.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 1:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
Hadek pisze:
@Masmo, Twój sierżant jest teraz bardzo napiety, bedzie chchiał sie urwac.
Musisz wykonac dystans między mocowanie sierżanta a most.
Dokładna wysokośc zna sławek.
pozdrawiam


Zawsze można sierżanta calmini zapodać, on jest ciut wyższy. :wink:

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 1:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
I ciut bardziej rzemyślany, bo sie nie urywa :D

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 1:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
michal_cobra pisze:
I ciut bardziej rzemyślany, bo sie nie urywa :D

A Ty Michał masz coś motane z sierżantem?? Wrzucisz fotę???

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 1:46 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 7:04 pm
Posty: 516
Lokalizacja: w-wa
Ja narazie nie motałem. Jak sie urwie albo rozwali to będzie znak że trzeba poprawić. Ale nie zanosi się na to :D

_________________
michal_cobra
vitara 1.6 8v LPG, Stalowy zderzak + Escape
Lift calmini 2 + 2 cala, LSD, Simex 30"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 1:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
michal_cobra pisze:
Ja narazie nie motałem. Jak sie urwie albo rozwali to będzie znak że trzeba poprawić. Ale nie zanosi się na to :D

U mnie tył jest sporo wyżej niż u Ciebie, więc jak się u mnie urwie to dam Ci znać żebyś motał.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 2:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 08, 2006 12:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Braniewo
U mnie sierżant też trzymał ale do czasu (ostatni Wałcz) i nadszedł jego koniec a po drodze zabrało tylny wał napędowy. Jestem w trakcie motania jak bę dzie gotowe to pokaże. A co Calmini to często coś u nich podpatrywałem bo koncepcje mają słuszne, nie wiem jak wykonanie bo są różne opinie. Moje pomysły się narazie sprawdzają i napewno kosztują mniej szelestów :P

_________________
Vitara sztywny most przedni
Land Rover Discovery 4.6
Jeep Cherokee 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 2:42 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
PrzeM pisze:
U mnie sierżant też trzymał ale do czasu (ostatni Wałcz) i nadszedł jego koniec a po drodze zabrało tylny wał napędowy
:shock: :shock: :shock:
O rety. Co się z tym mostem stało??

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 2:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 08, 2006 12:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Braniewo
Spoko most żyje
Kiedy oderwał się sierżant most miał chęć się obrócić ale trzymał go wał no to oberwało wał na krzyżaku. Mój pilot ma jakieś foty i często tu zagląda, tylko coś zapodać nie chce. :lol:

_________________
Vitara sztywny most przedni
Land Rover Discovery 4.6
Jeep Cherokee 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 25, 2007 8:07 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Masmo pisze:
slaw pisze:
masz racje dziwnie te springi stoja
albo brakuje dystansa pod sierzanta albo trzeba je skrucic :wink:

Byłbym zobowiązny za zdjęcie i/lub wskazówki jak taki dystans ma wyglądać.


najprostszy to profil stalowy miedzy most a mocowanie sierzanta
a nie zapomnij tez o dystansie 1cm na tylny wał :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 532 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl