konrad zacna przyczepka
koła zdają się być fajne, muszę się zorientować w cenie i rozmiarach. Co do felg i błota ... dla mnie nie ma to znaczenia, bo nie będę się taplać, gdy te koła będą założone. Na tych co teraz mam jest powiedzmy ok, ale tylko parę setek ... jak się przeturlałem w Bieszczady (koło 1000km) to stwierdziłem, że na następny (ten) sezon muszę mieć mniejsze koła
Na bliższe dystanse w zasadzie nie jest to tak istotne, ale na dłuższą metę te naście procent mniejsze koło robi różnicę i znacznie rośnie komfort przemieszczania się.
linkin70 pisze:
mam takie do sprzedania
(alusy)
z oponami? pochwalisz się za ile?
piotr880 pisze:
ja ciągam maszynę [ na przyczepie dwu osiowej o masie 1800 kg długą vitarą [ wiem że nie wolno ] gumy mam jakieś wielosezonowe i jest ok
ja czasem (rzadko) targam ponad tonę przyczepą towarową bez hamulca najazdowego (w sumie pewnie pod 1500kg) i Vitka na MTkach 235/75R15 daje radę
Robsik pisze:
Z moich doświadczeń to radzę kupić oponkę w ciut większym rozmiarze
właśie musi być seryjny rozmiar ... większe mam
ew. to ciut mniejsze bym rozważył, ale jak wtedy wyliftowany wóz będzie na takich kółkach wyglądał?
Robsik pisze:
A jeśli będą tylko i wyłącznie na asfalt to szosówki będą najlepsze.
no nie wiem ... szosówki są trochę bez sensu, ale kto wie, jak bym tanio znalazł, to zapewne bym kupił i się cieszył
Dzięki za podpowiedź, przegrzebię alledrogo pod tym kątem.
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu
... i skośnookie 4x4 innej marki