suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 10:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 13 Następna

Czy chcesz posiadac sztywny przedni most??
Tak, zdecydowanie 33%  33%  [ 48 ]
Przydałby sie 39%  39%  [ 56 ]
Nie 21%  21%  [ 31 ]
Jezdze tylko do marketu po mleko 7%  7%  [ 10 ]
Liczba głosów: 145
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 13, 2012 10:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
sebahabit pisze:
to że węższy to wiem... ale różnic żadnych nie było we frezach??? ja w przednim mam u siebie 22 frezy... chyba że przerzucam tylko sam wałek atakujący i tą koronkę co są zęby która jest przykręcana na 10 śrub... pytam bo nie wiem jak jest to w samuraju a nie chciał bym wyrzucić pieniędzy na darmo...
a może orientuje się ktoś czy przełożenia z uaza z mostu tylnego pasują do przedniego mostu??? mowa też o uazowskim...

Jak masz półosie na 22 frezy, to możesz przerzucić cały kosz dyfra, odejdzie wtedy zabawa z przekładaniem koła talerzowego.
W uazie przekładnie i dyfry są identyczne z przodu i z tyłu, ruscy lubili unifikację :mrgreen:

_________________
SJ416


Na górę
Post: sob kwie 14, 2012 6:30 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
i w tym momencie rozwialiście moje wszystkie wątpliwości :D dzięki wszystkim za pomoc...

miras7 pisze:
Szukaj mostu konkretnie z Samuraia z roku 1988 to będziesz miał 4 satelity. Chyba , że ktoś wcześniej zamienił w nim kosz. Miałem też przypadek czterosatelitowego dyfra w moście z hiszpana, ale nie wiem czy to reguła czy przypadek. Tylko w przypadku takiego dyfra trzeba podkładkę między koło talerzowe a kosz zrobić (ok 3mm).


podkładka jest potrzebna w każdym moście??? tym z 2 i 4 satelitami???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob kwie 14, 2012 9:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
Ja miałem taki przypadek tylko z tym 4-sat. a dwusatelitowy nie musiałem oddzielać od talerza i wszystko pasowało. Dystans pod talerz można zrobić na różne sposoby. Ja odciąłem od starego dwusatelitowego dyfra kołnierz do którego przykręcony jest talerz. Szlifowane, równe powierzchnie i gotowe otwory.

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 8:27 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
a nie dało się tego przesunąć na łożyskach??? przecież tam są takie śmieszne nakrętki do ustawiania tego... tylko nie potrafię powiedzieć czy aż 3mm :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 3:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Zmienię trochę kierunek dyskusji..
Ktoś się orientuje jaka jest waga przedniego mostu Uaza, a jaka Tylnego od Vitary?
Wiem, że przy przeróbce Vitarowego dojdą jeszcze zwrotnice itd, ale tak orientacyjnie się pytam.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 5:49 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
kacjen pisze:
Zmienię trochę kierunek dyskusji..
Ktoś się orientuje jaka jest waga przedniego mostu Uaza, a jaka Tylnego od Vitary?
Wiem, że przy przeróbce Vitarowego dojdą jeszcze zwrotnice itd, ale tak orientacyjnie się pytam.

czyżbyś się do sztywniaka przymierzał???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 5:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Na razie jestem zajęty knuciem :mrgreen:
Sztywniak... Pajero.... zobaczymy.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 6:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Mój tylny zapasowy do Vitary 2.0 . kompletny bez bębnów hamulcowych 66 kg.


Ostatnio zmieniony ndz kwie 15, 2012 8:23 pm przez RDZIKI1, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 7:11 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
UAZ bodajże około 120kg nawet gdzieś na forum była wzmianka o tym ale nie pamiętam w którym wątku :roll:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 7:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Tu masz co nieco :mrgreen:
http://www.uazbuka.ru/mass.htm
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... ost%C3%B3w
Zwykle UAZA kpl.
przod - 130kg
tyl - 110 kg

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 7:46 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
tylny od vitary samemu się nosi, więc pewnie ze 40kg

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: ndz kwie 15, 2012 8:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:24 pm
Posty: 258
Lokalizacja: Gruszeczka/Wrocław
sebahabit pisze:
a nie dało się tego przesunąć na łożyskach??? przecież tam są takie śmieszne nakrętki do ustawiania tego... tylko nie potrafię powiedzieć czy aż 3mm :D

Dystans jest po to, żeby zmieścić się w zakresie regulacji tą nakrętką.
Mieciu1 pisze:

Tu masz co nieco
http://www.uazbuka.ru/mass.htm
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... ost%C3%B3w
Zwykle UAZA kpl.
przod - 130kg
tyl - 110 kg


Strasznie dużo to waży. To z Laplandera waży ok 170-180kg, a ma zwolnice, blokadę no i jest z ciężarówki...

_________________
Suzuki Baleno 1.6 '97
Suzuki Liana 1.6 '04
Subaru Legacy 2.0 '99
Isuzu Trooper 3.1LTD '94
http://www.youtube.com/user/mirok80?feature=mhee


Ostatnio zmieniony ndz kwie 15, 2012 8:21 pm przez miras7, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr kwie 18, 2012 6:54 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
W którymś z wątków był poruszony temat zazębiania się przekładni.
Wczoraj pozwoliłem sobie (karwa chyba z nudów) rozebrać przedni i tylni most, w celu dalszego rozmyślania o adaptacji go na przód.
Przednią i tylną główkę położyłem obok siebie i talerze są po prawej stronie.Zęby w oby dwóch są ustawione w tą samą stronę.
Podczas jazdy:
W tylnym moście żeby jechać do przodu atak obraca talerz w dół , w przednim w górę.
Czyli przedni podczas jazdy do przodu obraca się tak jakby tylny most jechał do tyłu. :mrgreen:
Wstawiając tylną główkę do przodu nic złego się nie stanie. Chyba że talerze są inaczej hartowane/nawęglane. :roll:
Czyli mit o zazębianiu został obalony :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob cze 09, 2012 9:57 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Wracam do tematu sztywniaka i zaczynam analizować (na razie nie wyciągam spawarki :mrgreen: )

Rodzi mi się następujący plan:
Szeroki Samurai
Półosie sipdertrax, bo zniosą nawet 35 cali simexa :lol:
Wahacze Disco
sprężyny Felicia tył
Amory???? Lublin??? Co pakujecie, bo mi umknęło?

I teraz najważniejsze.
Gdyby tak wahacze dać pod ramą, albo od wewnętrznej strony?
Ktoś próbował?
To wyeliminowałoby problem słabego skrętu.

Tu na przykład mocowania są z ukosa. Tak żeby wahacz prawie przylegał do ramy
Obrazek

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
Post: sob cze 09, 2012 4:52 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
lepsze pjero niz disko ( tk slyszlem)
mory teraz dalem transit tyl - 25 cm skoku ( guma wachacza niestarcza )

polecam zrobic na polibuszach jak tyl wtedy niebedzie blokowac sksoku

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 13 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl